Translate

poniedziałek, 21 czerwca 2010

Nowy Teledysk JB

Jak wam leci dzień..? Mi jak na razie super ,byłam dzisiaj tylko na 1 lekcji bo próbe miałam ,a potem to zwinełam się do chaty :D:D heh...Nawet już obecności nie sprawdzają to po co wgl być w sql heh...:P. Weekend zajebisty bo znowu u Angeli :D ^^.Napisałam nową piosenkę podoba mi się strasznie :D.Tekstu nie pisze bo znajdą się osoby ,które podkradną mój tekst ,a tu nie o to chodzi..:P.Z innej beczki to WAKACJE się zbliżają :D
I to mnie cieszy..:D
Widzieliście już nowy teledysk JB..?!"Somebody to love"

poniżej link :

http://www.youtube.com/watch?v=SOI4OF7iIr4

Co to dużo pisać :P Zwijam się kończyć piosenkę ...!?!

:D =***

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)