Translate

niedziela, 13 czerwca 2010

Siema ^^

Joł..Ludzie..!!Co tam...? Dawno tu nie byłam bo, aż 7 day temu..:P Całkowicie moge powiedzieć ,że tydzień zwariowany ,bo to zdawanie w sql xD..Ale już po wszystkim, mam wszystko zdane i ani jednej 2 na świadectwie nie bd :P z czego się ciesze ;p heh...;p
Zmieniając temat,to już chce by były wakacje xD wiecie o co KaMaN..:D Jednym słowem mam już serdecznie dość budy ,tylko się uczyć wrrr....;/.Ja chce już palmy,plaże,morze no i słońce oczywiście ^^:D.Co do moich marzeń bd nadal realizowane małymi krokami,ale Będą !!!Niektórzy krytykując mnie nic nie wskórają bo ja wiem co dla mnie w życiu bd dobre nikt za mnie tej decyzji podejmować nie bd, a tym bardziej obce mi osoby.!Każdy niech patrzy w swoje życie i nie wtrąca do czyjegoś te 3 słowa..!!!Nie umiecie uporządkować własnego życia ,a patrzycie na cudze..!!!LUDZIE ŻAL MI WAS..!!!




10/06/2010 otrzymałam płytkę od "Honoraty Skarbek Honey"+oczywiście autograf i dedyk...:D Foty krążka mam zrobione ,lecz moge dodać je dopiero jtr bo aktualnie siedze na kompie bracika ,którego nie ma :P Bo mój laptop coś się szwankuje i jest naprawiany:P a na nim miałam wszystkie fota..:P Więc postaram się jtr dodać te zdj.. :P





Weekend Zajebisty , że się tak wyrażę, w Piątek na Pizzy z Angelą,wieczorem na ławkach z dziołuszkami :D No a potem dwóch chłopaków co śmiałość nie pozwoliła im podejść pogadać, tylko na esy xD ;p a potem nie spodziewana nocka u Andzi..;D hahah...! ^^W sobote zaś u mnie Impra :-] heh...!Niedziela i ta moja migrena ;/ masakra praktycznie na APAPIE się teraz trzymam..:)Dobrze,że chociaż pomogło.
Jak minie tydzień tego nie wiem mam nadzieje,że bd fajnie no a w przyszły weekend znowu u Angeli tym razem na 3 dni i spodziewane 2 nocki heh nie tak jak ostatnio :P

PozdroX <33dzięki za komcie =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)