Translate

piątek, 25 czerwca 2010

Tak,Tak Dawno mnie tu nie było..!!!

heh...Dziś znowu wolne sobie zrobiłam :P,ale i tak na 15,00 szłam na próbę i do 17,45 w sql :P.Co do występu recytowałam dwa nawet krótkie teksty dosłownie 2/3 zdania heh;p lecz wychodząc na scenę heh jakby to powiedzieć...ZAPOMNIAŁAM TEKSTU HAHAHA...Ale na szczęście w porę sobie go przypomniałam i poszło jak z płatka :P.KOLEJNA WPADKA Z MIKROFONEM heh :P Podając mikrofon o mały włos a by spadł :P o tyle dobrze że nie spadł xD hahah....!!!No więc jtr ZAKOŃCZENIE ROKU :D z czego się ciesze bo po raz kolejny mogę przywitać WAKACJE !!! :)Natomiast żegnając dziś 3 klasy odczułam ,że dosłownie za rok o tej samej porze to ktoś dla nas będzie występował żegnając NAS ;( i cieszyć się już na samo słowo WAKACJE 2011 aż tak bardzo nie będę,ponieważ przywiązałam się do klimatu jaki panuje w szkole,w klasie da się wytrzymać :P.Przyjdzie czas nam się pożegnać to,aż łezka w oku się zakręci,ale jak to się mówi "Czas płynie i nikt nie może wpłynąć na to by na pewien czas się zatrzymał"No,ale czeka mnie jeszcze rok więc na zapas martwić się nie bd..:P BO PO CO..?! Przyjdzie czas to bd wspominać..!! :)



Wczoraj dokończyłam piosenkę..:D Dziś wchodząc na Pocztę skakałam z radości heh..:D:D
Czemu...?!? Otóż tworzę własne teksty piosenek,lecz mam problem z podkładem ,ponieważ nie gram na żadnym instrumencie i żałuje bardzo ,ale przez Wakacje kupuje gitarę i ruszam się uczyć ;p.Aczkolwiek dążąc do tematu to szperałam po YT czy są Artyści ,którzy tworzą własną muzykę i znalazłam..!!Okazało się ,że muzyka jaką znalazłam idealnie pasuje do mojego tekstu.Więc napisałam wiadomość do osoby,która tworzyła muzykę,czy jest możliwość przesłać mi tej piosenki na maila w formie MP3 bym mogła normalnie ja odtwarzać i otrzymałam AKCEPTACJĘ..!!Teraz gdy mam już własną piosenkę i podkład to ruszam próby robić i kto wie czy z tego coś nie Będzie :D.Mam nadzieje ,że moje marzenia pokonają kolejny stopień trudności..!!Miejmy nadzieję ,że się UDA!!!


Newsy

Justin Bieber załamany - jego dom został częściowo zniszczony !

Co się stało?

Kilka godzin temu w Kanadzie doszło do trzęsienia ziemi o sile 5 stopni w skali Richtera. Na szczęście nikt nie został ranny, ale wiele budynków ucierpiało. Amerykańskie media podały, że w kanadyjskim domu Justina Biebera (znajduje się w tym regionie, gdzie było trzęsienie) wypadły szyby z okien oraz częściowo zawalił się dach!
Na szczęście Justin jest teraz w trasie koncertowej i nic mu się nie stało. W momencie trzęsienia nie było też nikogo w domu, więc straty są jedynie materialne.
:((((..Czasem środowisko maże zniszczyć wszystko..!!! :((((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)