Translate

piątek, 2 lipca 2010

=]

Tak dawno tu nie byłam...hehm...Przez Wakacje nie mam nawet kiedy siąść przed Komp i coś pisać... Ewentualnie zerkam na NK i FBL :P i nic po za tym :P
Można powiedzieć ,że już pierwszy tydzień WAKACJI za nami :P Jak wam zleciał...?!
Bo ja praktycznie cały czas gdzieś bywam :D

TZN;> heh;
W poniedziałek od rana szukać stroju kąpielowego przymierzałam chyba ze 1o0 strojów i albo za mały ,albo mi się nie podobał, a był dobry heh...:P Dopiero za 1o1 razem dopasowałam :P heh....


We wtorek....Od rana na Basenie "Clara" auć moje plecy z jarane..!!!

Środa..!!! Też na basenie z Angelą :P heh...Już teraz to nie tylko ja miałam z jarane plecy ,ale też i ona... :P heh


Czwartek....BASEN...BASEN....BASEN... :P potem to Bielsko i znowu jakieś ciuszki nowe
w mojej szafie zawitały :P xD


A więc...!!! Do końca tygodnia chyba siedzę w domu.Do jtr jest u Mnie Angela :D a czy znów pojedziemy na BASEN tego nie wiem to się okaże Jtr :P heh...


W przyszły tydzień jestem praktycznie u Angeli co robić bd tego nie wiem :P

A od 13-25,07 bd w Croati więc nie wiem czy jeszcze przed wyjazdem tutaj zawitam...
Ale po przyjeździe na pewno jakieś fotki i wydarzenia z Wakacji...:D


No więc Baju... =***

2 komentarze:

  1. nooo na basenie było zajebiście =*

    OdpowiedzUsuń
  2. noo na basenie było zajebiście =**

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)