Translate

wtorek, 13 lipca 2010

Jest godzina 15:10 ,gdy piszę tą notkę:P bd to ostatnia notka na czas mojej nie obecności jak wiecie [poprzednia notka] wyjeżdżam na CROATIE na 2 tygodnie i nie bd mnie na kompie.Aczkolwiek kiedy nadarzy się cud oznacza to jak znajdę kafejkę@ to od razu postaram się coś napisać :P


A więc wyjazd mam o 18:45 lecz o 18:00 muszę już wsiadać do auta i jechać na miejsce wyjazdu :)


Tak jest na prawdę fajnie tyle,że mam już pełną torbę ,a jeszcze dużo rzeczy nie spakowanych ;( ale jakoś muszę się pomieścić.Zostało mi parę h ale jeszcze nie tyle o ile bym potrzebowała,kiedy wyjdę z domu bd cholernie zapakowana czego nie lubię !!


Baju=***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)