Translate

środa, 28 lipca 2010

Już w Polsce..!!

Siemka=*** co tam u was.? bo u mnie spoko =D
Cholernie szybko przeleciały mi wczasy w Croatii ,nie dawno się pakowałam każdy mi gadał ,że się nie dopakuje lub połowę rzeczy zostawię...heh..nie bój głowy spakowane miałam wszystko i o niczym nie zapomniałam..!!! Wyjazd z Polski miałam mieć o 18:45 ale autobus się spóźnił i zdążyłam być jeszcze ok 1h w knajpie u nas w Polsce i gdzieś ok 20:00 wyjechaliśmy z Polski, także opóźnienie było.Kierowca ogłosił,że w Croatii bd rana o 8:47 wtedy myślałam ,że to raczej nie możliwe bo jeszcze 1h spóźnienia było..xD
a na miejscu byliśmy wcześniej niż przypuszczano bo ok 8:03 byliśmy już pod hotelem"LISNIAJ" ,gdzie rezydent Marcin miał nas zakwaterować do apartamentów.Przy hotelu czekaliśmy do 12:30 ,ponieważ była mała pomyłka w sprawie apartamentów zamiast dostać apartament typu "Matylda" dostaliśmy "Visna",który był kompletnie nie taki jaki w umowie no ,ale cóż mała komplikacja nie oznacza nie udane wakacje prawda..?!
Otóż Wakacje były Udane jak najbardziej w 100% mi się podobało..=D Co dziennie na plaży,w morzu i w basenie no i różne knajpy..:D oczywiście bo to raczej nie wykluczone heh..;p
Co do widoków były po prostu boskie i niezastąpione.!
Była plaża ,morze ,a wokół góry skaliste ,piaszczyste,i te zielone heh..;p na prawde cudownie było :D

Po niżej pare foci :

Przy palmie ,a z tyłu port,którego zbytnio nie widać :P



Na skale również mało widoczny widok na port,ale jest morze i statki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)