Translate

wtorek, 13 lipca 2010

My Photoblog &Holiday

SiemaAaa.....!!!!

www,pearlstar.fbl.pl


Info co do Photobloga..!
Na czas mojej nie obecności opiekować się FBL bd http://www.photoblog.pl/#angelikaaa/67575051/dd.html
angelikaaa.fbl.pl

A więc jest fajnie, praktycznie cały czas planuje co ze sobą wziąść na "Croatie"
praktycznie od Soboty jeżdże po sklepach i dokupuje potrzebne rzeczy...heh :P
Wyjazd mam już jtr,a więc dużo czasu nie pozostało wracam pod koniec Lipca
jak już wspomniałam FBL bd opiekować się angelikaaa,która bd informowana przez ze mnie co tam ciekawego jest u mnie przez fona lub przez budkę telefoniczną heh...:P heh..
powbijać kody ,numery wewnętrzne Croatii ,potem polskie i dopiero numer telefonu...;p Pamiętam jak dziś jak przy budce telefonicznej stałam z 40 min bo zanim zajarzyłam jak ona działa to limit był wyczerpany heh..;p miejmy nadzieje ,że w tym roku jakoś szybciej do dzwonie się do POLSKI ;p
Podróż bd trwała ok.15h myślałam,że bd dłuższa tak jak w zeszłym roku byłam na wyspie co zmienia postać trwania podróży,a więc tym razem bd o pare h krócej chyba ,że nadarzy się korek i bezczynne czekanie ,ale wole nie zapeszać..!!! :)
Na miejscu bd w środę koło południa lub wieczorem zależy jak przeniknie podróż czy bd nas długo zatrzymywać na odprawach celnych.W zeszłym roku staliśmy tylko raz by pokazać paszporty, a granic było kilka i ani jednej pieczątki w paszporcie :( kiedy ja lubie jak mam ich dużo)..;p heh
Podróż POLSKA (Pszczyna)-CROATIA (Novi Vinodolski)


Na FBL nadal bd dodawane zdjęcia o tyle ,że nie ja je dodawać bd tylko
angelikaaa.fbl.pl :P

Co mi wiadomo to focie bd różne grupowe i te pojedyncze także :P
Z osobami z którymi fajnie mi czas uciekał..;p heh... przez poprzednie dni...

[ Oni wiedzą o kogo kaman :)] ,a więc zwijam się dalej pakować papa =***


PS.Mam nadzieje ,że nie tylko przez ze mnie dodawane focie bd komentowane na fbl..:)

Następna notka bd dopiero po moim powrocie,a więc zapraszam na mój FBL na którym Angela bd dodawała małe info co u mnie..;p

A więc BAJU =***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)