Translate

środa, 18 sierpnia 2010

My room :)

Tak,tak My room..:D Dziś mam malowany pokój eh..;p
do jtr chyba bd spać na dole na kanapie ;p bo muszę mieć wszystko wykończone ;p
myśle również o nowych meblach :D

Jak byłam w IKEI były zarąbiste meble czarno-czerwono-białe :D zarąbiste
Ale musze chyba na nie troche poczekać ,cała góra jest zawalona meblami ciuchami i takie tam..;p
więc musze sie z tym wszystkim ogarnąć ;p eh..


Najgorszą rzeczą jak dla mnie jest powrót do szkoły po prostu masakra ,tego letnie wakacje minęły tak szybko,że szok.!!

Znowu książki,zeszyty i takie tam duperele do school kupić
Jednym słowem Masakra..!!

Eh nic się nie zrobi..xP baju :*

1 komentarz:

  1. Świetny blog :) dodaje do
    obserwowanych, jestem tu nowa,
    dopiero zaczęłam. zapraszam
    do siebie : http://zaagubiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)