Translate

poniedziałek, 20 września 2010

Never Again

Niedziela :D super spędzony czas z mymi :D :*** Dzięki wam<33

Natomiast muszę stwierdzić ,że nigdy więcej nie posłucham Martynki heh :D
Otóż namówiła mnie bym poszła razem z innymi na karuzele "TORNADO" haha

To była dla mnie katorga ,po prostu miałam po pierwszym kółku dość ,a kręciliśmy się chyba przez 10 min ;/ co mnie doprowadziło do masakrycznego stanu ;( po zatrzymaniu nie wiedziałam co się ze mną dzieje mówie serioo..!!! Po wyjściu rzuciłam się na trawę i próbowałam dojść do sb chodź cięko mi było..;/ dopiero po jakieś h doszłam do sb


Teraz to leże pod kołdrą i się kuruje bo wyglądam fatalnie..;(
ałć mój brzuch ;( ;( masakra

Jtr już bd musiała wrócić do szkoły bo jest spr. z Frazeologii na którym z leksza musiałabym go pisać bo już dzisiaj omijają mnie chyba 3 kart. które bd musiała nadrobić ;( Hista,Polok,Biola ;(

:(



hmm...ide pa :* <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)