Translate

czwartek, 9 września 2010

Try Again .:D

Znowu muszę powiedzieć i to kolejny raz ,że z byt często tu nie bywam..;) posty pisze od czasu do czasu...;p ponieważ nie mam nawet czasu by siąść przed komp i cokolwiek pisać..! A kiedy już jestem to tylko na moment..!!

Zaczęła się już szkoła ,a ja już jestem zawalona nauką..!!!! LUDZIE TO DOPIERO POCZĄTEK DAJCIE NAM TROCHĘ CZASU..!!! TAK..!!!??? Od półtora tygodnia chodzimy do szkoły a tu już zapowiedziane testy,sprawdziany,kartkówki i jak tu się ogarnąć..!? Niestety taki jest nasz obowiązek ,gdybym była zależna od tego to te wszystkie rygory zmieniła bym w ciągu 1h..!!

dziś miałam test z biologi [powtórka II klasa] masakra nie chciało mi się na to kompletnie uczyć,ale kiedy miałam test przed sobą nie umiałam tylko 1 pytania,także mam nadzieję ,że pozytywna ocena bd :D
Dziś również miałam kartkówkę z chemii co mogę nazwać moją klapą bo wszystko najprawdopodobniej pomieszałam..!!!



No niC bd zmykać znów muszę uczyć się z Chemii tylko teraz kompletnie nowy i nie znany mi materiał "ALKANY" ;/ masakra jednym słowem..!!


Dawno nie było tu mojej foci , a więc proszę z Niedzielnej sesji z Andzią u mnie..! :D




And Good-by =** <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)