Translate

sobota, 30 października 2010

:)

Tak wiem dosyć dawno mnie tu nie było.!!!Ale kompletnie nie miałam na to czasu by cokolwiek tutaj pisać..!!nauka,nauka i jeszcze raz nauka dużo tego było ,bo miałam zaległości po 3 tygodniowej nieobecności w szkole.!Do nadrobienia została mi tylko jeszcze jedna kart. z Bioli.! anD sprawdzian z Chemii.!! reszte wydaje mi się ze mam zaliczone..;p więc jest pozytywnie..;d
Jtr HALLOWEEN :D:D HUHU bd strasznie ;p hih nie no..:D
My z Angelą już dziś wielką biBę mamy ;d a jtr nas czeka wyjazd także całkowity dzień po za domem..!!

:D

wczoraj napisałam całkiem fajny angielski tekst ,gdy bd miała jeszcze trochę czasu to jeszcze podkład i jest giT :D:D

W tym tygodniu działo się sporo dużo pozytywnych wydarzeń, lecz całkiem sporo negatywnych ;( coś się jednak zmieniło ,ale wydaje mi się ,że na dobre ponieważ dużo się przez to nauczyłam ..!!!

Dobra nie bd tu już nudzić jak jest żle itp cieszmy się z życia nooo..!!! :D:D

heh...!!

zmykam bo zwinełam się na moment z imprezy i mnie już wołają.:D:D

BaY..<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)