Translate

piątek, 8 października 2010

HaY

Dziś znowu mogłam się wyspać :D i odpocząć :)
wczorajsza nocka była prze-dziwna słuchałam muzy do 3:00 nad ranem :D
i rozmyślałam " Co by było gdyby..."?
Czasem bywa tak ,że ukochana tb osoba zmienia się z dnia na dzień i co raz bardziej nie zrozumiała... Wgl wszystko jakoś dziwne jest..;/
Che zapaść się pod ziemię i zapomnieć o wszystkim choć tylko na 1h ,bym mogła wyczyścić swoje myśli...


Za tydzień szykuje się biba urodzinowa :D
i prawdopodobnie profesjonalna sesja domowa :D

Prawdopodobnie do końca miesiąca dostanę odpowiedź od agencji =D co mnie bardzo cieszy,
ponieważ moje życie nie składa się tylko ze szkoły i nauki i nic więcej.?! otóż robię wszystko by jakoś marzenia nabrały sensu i koloru.:)
Wiem ,że dla mnie jest to dopiero początek,ale jeśli siedziała bym z założonymi rękami i nic nie robiła to kompletnie bym niczego nie doświadczyła.
Jeśli komuś za wszelką cenę zależy na marzeniach to powinien wszystko robić by cokolwiek osiągnąć..!!!
Przecież marzenia tak sb nie spadają z nieba i się spełniają to tylko bajka,którą nie którzy próbują urzeczywistnić

Czasem chciałabym zasnąć w normalnym świecie , a obudzić się ze spełnionym marzeniem..!!
Ale każdy doskonale wie ,że jeśli chce dążyć do marzeń to nic innego jak ciężka praca na ,którą trzeba poświęcić wiele czasu by cokolwiek osiągnąć.


Mam nadzieje ,że agencja w najbliższym czasie do mnie zadzwoni i bd tak szczęśliwa ,że nie bd się dało tego opisać..:D:)

Także APEL do osób spełniających swoje marzenia :
"Nie rezygnujcie z nich , po prostu trzeba poświęcić większą uwagę i czas by stopnień po stopniu marzenia nabrały koloru i uśmiechu na twarzy..!! :) "


Kiedy wchodzę i czytam blogi osób spełniających swoje marzenia to żal mi jest tych wszystkich komentujących ludzi..!!! Czasem zastanówcie się co chcecie napisać,a potem
to napiszcie..!!!Większość komentarzy na blogach są w zazdrości czego kompletnie nie rozumie , ponieważ ktoś musiał się napracować by cokolwiek osiągnąć ,a wy tak po prostu osądzacie ,że ktoś ma masę kasy i nie ma już co z nimi robić.
to się mylicie..!!!
Żeby cokolwiek osiągnąć trzeba na to ciężko pracować i poświęcić chwilę uwagi..!!

A więc to tyle Buziaki :)

1 komentarz:

  1. Bardzo mądre słowaa : )

    Mam nadzieje, że uda ci się spełnić marzenia .
    Tak samo sądzę, że i mnie się uda : )

    Zapraszam do Siebie i Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)