Translate

wtorek, 12 października 2010

hellloooo...

A tak od poniedziałku chodzę już do szkoły co prawda jest dużo mogę nazwać ,że nawet Masę do nadrobienia bo np. z Biologi mam do zdania 3 kartkówki+zrobić model DNA + zrobić referat o wszystkich chorobach genetycznych ;/ z Historii 2 kartkówki,ale mam nadzieję ,że nauczycielka się nade mną zlituje i pozwoli mi zamiast pisać zaległe kart to bd odpowiadać z bierzącego materiału..!! Z polskiego pisać sprawdzian z Frazeologii +mowa zależna i nie zależna :P
+napisać List. Jtr mam Chemię i Fizę także pewnie bd musiała na fizyce wyciągnąć kartkę i pisać zaległe 2 kart.! A z chemii mam nadzieje ,że określi się na dana datę;p
w czwartek 14 Października są moje BdaY <33 :D hih i również dzień Nauczyciela,także nie idę do szkoły bo i tak lekcji nie ma tylko jakieś występy..!!;p więc jest OKEJ :D
w Piątek zaczyna się już imprezowanie weekendowe huhu...!! :D już się doczekać nie umiem.!

Najbardziej z irytowało mnie fakt ,że ksiądz chce zrobić spotkanie do bierzmowania własnie w Piątek od 17:45 do 19:30 lub i nawet dłużej.Jak się o tym dowiedziałam to myślałam ,że wyjdę z siebie ..!! Na szczęście rozmawiałam z katechetką ,, która stwierdziła ,że na spotkaniu muszę złożyć deklarację ,która mogę równie dobrze złożyć wcześniej także jest okej gorzej jak ksiądz bd się potem po mnie darł ,że nie byłam na Pierwszym spotkaniu .!!hahah ale wole urodziny..!!!hehe

Dziś o 18:00 spotkanie z animatorką ,także zmykam się teraz coś pouczyć o potem idę ;p

A więc Papa :*

1 komentarz:

  1. Jakoś dasz radę, żeby to wszystko nadrobić ;)
    Akurat w dzień Twoich urodzin wolne od szkoły, jak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)