Translate

czwartek, 7 października 2010

Hay

Od 2 tygodni siedzę w domu i się kuruje , ponieważ jestem chora ;/ po raz kolejny ; (
te choroby mnie serio zamęczą czemu.?! Bo już 2 tydzień w domu i nigdzie nie mogę wychodzić :( ,chodź mam tyle spraw do załatwienia po prostu masakra :(.
Sama od sb wiem ,że mam dużo zaległości ,otóż pierwszy tydzień mam odrobiony , a więc bez obaw został mi tylko ten tydzień , pewnie dużo się działo co lekcje kartkówki niezapowiedziane sprawdziany,także jak wrócę czeka mnie ciężka praca z zaległym materiałem i tym bierzącym także.W pierwszym tygodniu miałam zapchane zatoki i wgl oddychać nie umiałam , żadna tabletka mi nie pomagała :( ,gdy myślałam że wyzdrowiałam i praktycznie szykowałam się już do szkoły to nagle dostałam wysokiej gorączki myślałam ,że wybuchnę..!!Poszłam do lekarza i zdiagnozował ,że mam zapalenie migdałków :( od razu miałam zapisany antybiotyk,który do tej pory biorę mam nadzieje ,że od przyszłego tygodnia bd wstanie bezproblemowo z głosem funkcjonować ,choć teraz też potrafię mówić tyle że nie na długo... :(

Przez ten tydzień choć nie byłam wstanie chodzić do szkoły i byłam chora to i tak wiele spraw na głowie miałam.
Czasem myślisz ,że osoba ,którą znasz jest właśnie tą osobą a niżeli podawającą się za zupełnie inna i nieznaną mi osobę.
Otóż do czego zdążam?!

We wtorek ,kiedy siedziałam w domu z powodu choroby weszłam na neta i przypadkowo na pocztę bo dawno jej nie odwiedzałam.Dostałam pilną wiadomość bym podała swój numer telefonu.!
Mówiąc szczerzę wgl nie miałam pojęcia o co kaman i po co komu się ze mną pilnie skontaktować ? No ,ale mówie sb ,że co mi szkodzi podać skoro jeszcze wyraźnie jest napisane ,że jest to PILNE , a więc podałam, po czym do 10 minut zadzwonił telefon
wiadomość ,którą dostałam była tak szokująca ,że musiałam usiąść bo to nie było nic miłego :(

Nadal niestety ta sprawa się toczy i mam nadzieje ,że w najbliższym czasie dojdzie końca..!!Ponieważ chce mieć to już za sb i zapomnieć o wszystkim.!!

nie bd tu wyjaśniać o co poszło..;/ natomiast wiem ,że moge o tej całej sprawie nie zapomnieć ,ale odpowiednie osoby się już tym zajmują ,więc oby koniec tego wszystkiego był bliski.
Bo chce poznać całą prawdę,kto to tak na prawdę był..!!

-------------------------------------------------------------------------------------

A teraz coś miłego i z innej beczki sypiąc heh :D ;p


Prawdopodobnie dokładnie za tydzień czeka mnie i nie tylko impreza urodzinowa :D heh
mam nadzieję ,że wszystkie plany wypalą i ,że wgl taka impreza bd miała miejsce ;d heh Oby taK :D

A za 2 tygodnie znowu impreza tyle że u Izy i też to bd urodziny tyle ,że już nie moje, a jej teraz już składam NAJ,NAJ KOchana <333 nie umiem się już doczekać spotkania z wami bo z paroma osobami mogłam widzieć się tylko przez wakacje , a teraz bd impreza i spotkanie w jednym co mnie cieszy :D hhih


Ale się rozpisałam ,chyba jak nigdy zresztą heh :D

Baj <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)