Translate

sobota, 9 października 2010

Mały komunikat :)

Cześć mam małą prośbę..!!
Mianowicie czy ktoś byłby zainteresowany i oczywiście kto ma czas [ Do niczego nie zmuszam] zrobić dla mnie zdjęcie główne by jakoś odmienić ten Blog :D
Kto byłby zainteresowany może zostawić pod notką komentarz :)

Skąd można brać zdjęcia??!

Zostawiam wam tutaj mój linka z FBL na ,którym znajduje się dużo moich zdjęć



http://www.photoblog.pl/pearlstar/

można również wejść na mój profil na NK
Linki znajdują się na tej stronie w rubryce " Moje Miejsce w Sieci "
Także kto bd chciał i bd oczywiście chętny może ściągnąć zdjęcia z NK

Mam zablokowaną galerie,ale jeśli wyśle mi ktoś zaproszenie to również jakby można wysłać informacje o blogu. Tzn: "Że potrzebne są zdjęcia do bloga na zdjęcie główne"
także po zaakceptowaniu zaproszenia z mojej strony będzie można w pełni zobaczyć moją galerie na NK :)

Bardzo bym chciała ,aby zdjęcia były opisane " www.klaudiachwedyna.blogspot.com "
Zdjęcia mogą być na prawdę różnej kombinacji :D


Gdzie można wysłać zdjęcia ??

Zdjęcia można wysłać na mój e-mail " klara123@autograf.pl "

Z góry Dziękuje za wszystkie przerobione zdjęcia..:) :*



Jeśli ktoś by chciał się ze mną skontaktować to proszę podać swoje gg w komentarzu i na pewno napisze..!! :)
Jeśli ktoś by nie chciał żeby jego numer gg pojawił się w komentarzu z różnych przyczyn to można podać gg ,a po zapisaniu na mojej liście komentarz zostanie nie zaakceptowany.:), lecz jak ktoś nie chce to w komentarzu proszę aby było podane "nr gg ****** proszę nie akceptować tego komentarza "


Także wszystkim chętnym Dziękuje
Buziaki :* :)

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)