Translate

sobota, 27 listopada 2010

Andrzejki :D

Tak dziś są Andrzejki :D Zapewne wszyscy wiedzą :P heh

Dawno nie dodawałam tu moich foci ,także kilka poniżej :)











Za oknem śnieg :) Zima to urocza pora roku , nie mówię bo lato też jest wspaniałe dużo blasku słońca , natomiast z zimą kojarzą mi się miłe chwile świąteczne :) Mmmm... mogłabym marzyć całymi dniami ,nocami :)

Wczoraj odbył się Koncert "Lady Gaga" był ktoś może.?!
z news-ów czytałam ,że był to nie zapomniany koncert GAGA jednak zaprezentowała się z jak najlepszej strony.Prezentowała co piosenkę nowy ubiór anD nowe niespodzianki .


Kilka zdj z Pudelka (Niestety ja nie mogłam być na jej koncercie mam nadzieję ,że w najbliższym czasie uda mi się ją zobaczyć.)

GAGA przed KONCERTEM














A tu zdj już z KONCERTU



















To tyle BaY <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)