Translate

wtorek, 23 listopada 2010

HaY : )

Tak poprzednia notka jest trochę inna od inny...Ponieważ objaśnia kilka małych szczegółów.Dużo przez pewien czas się działo,ale wole pamiętać tylko te dobre ,a niżeli te złe chwile...

Od pewnego czasu mam zawaloną głowę myślami,gdzie udać się do szkoły po Gimnazjalnej..?!
Do tej pory nie mam pojęcia gdzie się udać ,tak co prawda cały czas chciałam iść do LO , tak jak teraz nadal chcę ,ale może może wybrać szkołę Ekonomiczną , a może jakieś technikum...?!
Jaka bd decyzja końcowa tego nie wiem i chyba w najbliższym czasie się nie dowiem...
W tej sprawie to jestem kompletnie niezdecydowana co mam robić...

16 Grudnia bd próbne testy egzaminacyjne , których cholernie się boje ,ponieważ z każdego przedmiotu bd dana ocena ,także miejmy nadzieję ,że egzaminy jak i próbne tak i te główne bd wstanie napisać na maximum moich możliwości..




Bay <333

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)