Translate

środa, 3 listopada 2010

nowy miesiąc ;P

Jest kolejny miesiąc ,a ja jeszcze nie dodałam notki ?! ;p hihi a więc dodaje dzisiaj..!!Za często niestety nie bywam tutaj z reakcji na to ,że czas mi nie pozwala..!! ;(
czasem siedzę i zakuwam bo tyle tego wszystkiego jest..:( dziś nie byłam w szkole ;p więc miała trochę luzu :D ale i tak zakuwałam na gere i chemie..!! bo czeka mnie jtr spr o alkoholach z Chemii..!!
A jak wam minęła noc Halloween-owa ..?! :)
mi genialnie :D było super ..!!Dzięki wielkie..!! <33

Od pewnego czasu tyle się dzieje ,że dużo by tu opisywać....
Najbardziej boje się stanu moich oczu za parę miesięcy... : (
czemu..?!
Ponieważ mam dosyć wysoką wadę i gdy byłam wczoraj u okulisty stwierdził u mnie ,że na lewym oku odkleja mi się siatkówka ,nie jest zupełnie odklejona ,ale się odkleja co mnie martwi :( ponieważ jeśli do 3 miesięcy nic się nie polepszy to bd miała operację :(
której się boje..!!!
Lekarz uspokajał mnie ,że bd to trwało tylko 30 min.Ale i tak się boję..!! :(
Jtr znowu jadę do okulisty ,ale teraz już nie na badanie ,ale na dopasowaniu soczewek+okularów na ozdobę ;p
W soczewkach chodzę już praktycznie z 1,5 roku także fakt ,żebym miała całkowicie porzucić soczewki byłby to dla mnie wielki dramat..Dla tego lekarz zaproponował ,że bd nosiła okulary ale tylko z mocą cylindryczną,czyli bd to okulary bez jakiejkolwiek mocy tylko bd to cylindry o niskiej mocy.. Także nie bd musiała nosić ich 24H tylko wtedy kiedy bd na to potrzeba :D także jedynie to mnie pocieszyło..

Hmmm...Wracam chyba dalej do nauki bo jtr nie bd miała nawet czasu by do niej przysiąść ,bo jadę do okulisty ,także zajmie mi to sporo czasu...

BaY <333

Dawno nie dodawałam tu jakiejś foty ,a tak więc poniżej znajdziecie zdj. robione w moje urodzinki przez profesjonalną fotografkę buziaki <333



Zdj. widnieje również na moim FBl :)

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)