Translate

poniedziałek, 22 listopada 2010

Wystarczy troche pomysleć,ale nie bo po co ;/ totalna żenada

Jak można być takim egoistycznym człowiekiem ,zadufanym w sobie ,każdy ma jakieś sprawy/problemy na głowie praktycznie jak każdy ,ale osoba o kim mowa jest jeb***** nauczycie*** dla której/go ważne są tylko jej / jego problemy....!!!
Żenada totalna....
Cały czas słychać tylko z jej / jego strony krytyki nie tylko do mnie ,ale do większości osób , ale czy ja się wtrącam w sprawy tej osoby..??!! no właśnie....!!
Mnie nie obchodzą problemy lub upadki innych ludzi ,a niektórych to tylko najważniejsze rzeczy na głowie..!!!
Być może zmienię zdanie na temat tej osoby ,ale jak na razie jest to wróg number one


Rada ode mnie " Człowieku jeśli nie masz uporządkowanego swojego życia nie oznacza to ,że masz wtrącać się do cudzego..!!! Tym bardziej ,że trzema słowami można zmienić wszystko pamiętając , że twoje życie nie bd się wznosiło cudzymi porażkami...! "





To tyle co chciała napisać... Tak więc BaY <33



16 Grudzień Próbne testy egzaminacyjne

OMG...!!!
But head up...!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)