Translate

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Christmas ^^

Ouu...Yeeeeaaaa !!!

Tak to ten czas...!!!!Kocham Święta jest to czas w którym można dużo rzeczy przemyśleć w spokoju i w miłym nastroju świątecznym :)
Macie może jakieś pomysły na prezenty.? :D

Wczoraj byłam na MEGA ZAKUPACH :D Świątecznych po kupiłam sobie dużo różnych [ UBRAŃ ]
Kocham po prostu chodzić po sklepach wiem ,że wtedy mogę w jakiś sposób się odprężyć

Kupiłam śliczną tunikę w :








Kto ma jakieś pomysły na prezenty to można pisać w komentarzu :)




Pease&Love <333

2 komentarze:

  1. Zależy do kogo ma być prezent bo można kupić np. Poduszke z jakimś napisem lub kubek :)

    PS. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupilam bizuterie ladna a nie droga

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)