Translate

środa, 15 grudnia 2010

Czeeeeść..!!!

Kurcze muszę przyznać ,że zbyt często mnie tu spotkać się nie da..!!!Ponieważ , kiedy jestem na kompie to albo nie mam czasu , albo jestem zupełnie tylko na moment. Dziś znalazłam chwilkę tak więc piszę. :)
Dziś pisałam próbny egzamin z część humanistycznej.jaki był.?! Hmm... jak dla mnie był przeciętny bo zawarte w nim były same wydarzenia historyczne.! :(
A historia to jeden z przedmiotów których nie lubię..
Jutro piszemy z części matematyczno -przyrodniczej mam nadzieję ,że pójdzie mi dobrze aczkolwiek nie chcę w jakiś sposób zapeszać.

Jtr praktycznie dzień zawalony i nawet nie wiem kiedy znajdę czas siąść na kanapie i po prostu odpocząć...

Zbliżają się święta i czas prezentów uwielbiam po prostu jak wszystkie drogi są ozdobione różnymi elementami świątecznymi :D <33

Na pewno zajrzę tu jeszcze przed świętami... :)
A jak na razie Miłego wieczoru życzę..!! :)


Peace <33

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)