Translate

wtorek, 28 grudnia 2010

KONKURS NA BIAŁY UŚMIECH :)



KONKURS NA BIAŁY UŚMIECH :)



Witam was wszystkich :)
Mam tutaj pewny konkurs organizowany przez Blend-a-med 3D White Strips :) Już wam tłumacze na czym on polega :)
Otóż każdy z osobna ma pewne wymagania odnośnie swojego uśmiechu ,niektórzy z natury mają śnieżnobiały uśmiech ,a niektórzy nie co ciemniejszy odcień...
Tak więc pisze tu do was do osób co przelotnie czytają mojego bloga lub którzy na mój blog wchodzą regularnie ,że nie tylko osoby z urodzonym ładnym śnieżnobiałym odcieniem swoich zębów mogą mieć białe zęby..!!!!
Otóż Blend-a-Med organizuje konkurs w którym można wygrać bezpłatny pakiet wybielający
Blend-a-med 3D White Strips :) Są to paski wybielające ,które już po 7 dniach stosowania dawają bielszy odcień zębów....A CO TRZEBA ZROBIĆ BY MIEĆ TAKIE PASKI ?!
Już mówię :)
Tak więc wystarczy zalogować się na stronie 3DWhite i wziąć udział w konkursie o bezpłatny pakiet Blend-a-med 3D White Strips :).Wystarczy się zalogować podać powód dlaczego chciałabyś/byś stosować te paski i wystarczy głosować ,każdy głos to 1pkt. dalej ja w tym jestem od 23/12 [czyli od Dziś] i uzbierałam 4 głosy mam nadzieję ,że uda mi się uzbierać ich więcej...
Dodaję link na który można na mnie zagłosować ,jak i wziąć udział w konkursie..!!!
JEST 300 TAKI PUDEŁECZEK Z PASKAMI DO WYBIELANIA [UWAGA: DO ROZDANIAA...!!]
Także nie traćcie czasu tylko się zarejestrujcie i do dzieła :)

Poniżej link :

http://www.3dwhite.pl/Whitestrips/Wyzwanie-Whitestrips-/Sprawdz-powody/page,131,id,3404.html


PS. Dziękuje za oddanie głosów/-a :) .Jesli ktoś również się zarejestruje i weźmie udział w konkursie możecie wysyłac linki również oddam głos :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)