Translate

niedziela, 23 stycznia 2011

Czeeeeść..!!!

Strasznie dawno mnie tu nie było ,ale to bardzo.. Hm.. No nic trzeba to jakoś nadrobić :D
Za nami już tydzień ferii ,który minął mi na prawdę przyjemnie ,miło i Jednym słowem MEGA <33 Poznałam nowe znajomości co mnie cieszy.. :D
pierwszy tydzień to U Kali spędzony <333 dziękuje za każdy dzień & noc heh..:D Przegadaną i wgl za wszystko wielki Buziak <333 ; **
Jutro już znowu gdzieś bywam ,ale to chyba dobrze prawda.?! ;D
Mianowicie wybieram się po raz kolejny z resztą,ale pierwszy raz w tym roku do "Brennej" Góry i te spraawy.. ;) Chce ,aby i te feriee spędzone w Brennej były Mega i na długo pamiętane..! :D <33 ;D

Co teraz robię.?!
No na pewno zaraz idę w kimono ,bo jak jtr wyjazd to nie można zaspać co nie..? hehe xD

Praktycznie cały czas ćwiczę dźwięki&Melodia&Mzyka&piosenka =D
Ciesze się ,że znowu bd mogła przeżyć coś niezwykłego,a może nawet bd miała szanse pokazać coś więcej :d No oby :D
Jestem z jednej strony szczęśliwa ,że umiem sb z tym wszystkim jakoś radzić bo na prawdę nie jest to takie łatwe jakby się to zdawało..
Także mam nadzieję ,że 30/01/2011r. uda mi sie pokonać wszelaki stres i wyjdzie mega Oczywiście dam 1 000 % z sb ,aby zapamiętać ten dzień nie tylko do tych cudownych ,ale też do początku czegoś pięknego.. ; )


Trzymajcie za mnie kciuki "Oczywiście ci ,którzy tego chcą.."

Buziaczki =*** <333


PS. W tym tygodniu nie bd miała kiedy wejść i zdać relacje z "ferii w Brennej",Ale na pewno bo Niedzielnym Wydarzeniu wszystko w całości napisze :D
I o feriach I o wydarzeniu ,który morze zmienić moje życie na coś Pięknego.. ;)

Trzymajcie się ciepło.... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)