Translate

wtorek, 1 lutego 2011

Witam ;)

Hmm..Co Nowy post pisze "Jak dawno mnie tu nie był itp. ,itd..." ;P
Mam dużo wydarzeń tutaj do wypisania, ponieważ Na prawdę dużo się działo..; )
hmm.. No to zacznę może od tego jak mi minęły ferie zimowe.. ;D
Bo działo się mega dużo fajnych rzeczy.. :D W pierwszym Tygodniu zaraz w Sobotę (Pierwszy dzień ferii)Byłam u Klaudzii.. ;).Poznałam Dużo fajnych i sympatycznych osób.. ;D
Dziękuje bardzo za Lodowisko,zakupy.. :D
Później kilka dni była u mnie Jak i Angela.. ;D Spędziliśmy super chwile.. ;D hehe..
Wypad do BB ,Kino.. ;D
W drugim Tygodniu Byłam już w górach ,a dokładniej w Brennej :D Było jeszcze lepiej niż w zeszłym roku.. :D
najbardziej zapamiętana chwila przez ze mnie to ,to jak o 2:00 w nocy poszliśmy na stok i zjeżdżaliśmy.. :D heheh.. ;D

Dziękuje bardzo za cały tydzień w górach bo było na prawdę Mega ;***


NASTĘPNE MEGA WAŻNE DLA MNIE WYDARZENIA TO WŁAŚNIE 30/01/2011...

Tego dnia byłam na castingu.. ;D Do "Must Be The Music-tylko Muzyka" Było masę ludzi..
Zaczynając od początku to casting był w Katowicach , czyli 45 min. Mojej miejscowości ;).
Wstałam o 7:00 rano ,a już w Katowicach byłam około 8:00 bo wjechać w jedna uliczkę ciężko jest wyjechać.. Hahah xD
Gdy dotarłam już na miejsce było mega dużo ludzi Było około -6 stopni na polu ,a czekałam jakoś z półtorej h na polu, zmarzłam dosyć trochę,ale na szczęście zaczeli
wpuszczać do środka ;D Było tam około 1 000 ludzi jak i nie więcej..Gdy weszłam już do środka szybko szłam po schodach po ankietę by jak najszybciej ją uzupełnić ;)
Gdy miałam już ją wypełnioną to i tak musiałam czekać ,ponieważ musiałam dostać numerek od hotelu z ,którym miałam czekać abym dostała już numerek na casting,także trzeba było czekać w dwóch kolejkach.. ;p Jak stałam w tej pierwszej kolejce po numerek z hotelu to miałam nr 150 ;) , a jak już na casting to miałam 8 170. Na casting czekałam nie całą h , a już byłam wołana na przesłuchanie.. ;D Byłam mega zafascynowana , a przede wszystkim Mega Szczęśliwa ,że mogłam tam własnie w tym dniu się zjawić i zaprezentować się wokalnie;)Gdy weszłam już do sali atmosfera była bardzo miła;) Osoby które były jako juryy bardzo spodobała się im moja karnacja heh.. ;p Dziwnie co nie..?! heh..Ale jak dla mnie to pozytywne komplementy.. ;)
Także jak juz mówiłam atmosfera była prze-miła :D
Śpiewałam mianowicie Taylor Swift-white Horse
Śpiewałam a capella i do mikrofonu ,jak dla mnie wyszło dosyć dobrze.. ;D Więc się bardzo ciesze ponieważ Ile miałam przygotowanej piosenki tyle zaśpiewałam.. ;)
Niektóre osoby wychodziły już po 15 sekundach ,a ja wyszłam jakoś około po 2/3 minutach..:D Jak i nie więcej także to też mnie stawia na dobrej myśli... :D
Jak bd i czy się dostane tego tak na prawdę nie wiem.. I wole nie zapeszać , ale jak wspominałam w poprzedniej notce opisze wszystkie wydarzenia ,które miały miejsce przez ferie zimowe.. ;)
Mam wielka nadzieję,że nie tylko na tych wrażeniach pozostanę ,ale nadarzy mnie wielkie szczęście by mogłam pokazać z sb coś więcej.. ;)

Okey rozpisałam się tu chyba jak nigdy.. ;)Więc już zmykam;)
Jutro może wrzucę parę fotek z ferii jak i z castingu. ;)

Dziękuje za wszystko..! ;)

Buziaczki ;*