Translate

poniedziałek, 28 marca 2011

;)

łosz..! No to teraz mogę powiedzieć ,że dawno mnie tu nie było..hehe..;p
Od poniedziałku rekolekcje wiec nie chodzimy do budy..;d wiec jest fajnie..;d aż do środy..;d
i gites..;d
Myślałam ,aby usunąć tego bloga z racji tego ,że od pewnego czasu zupełnie na niego nie zaglądam.. ;(
Aczkolwiek tu od ponad roku zapisywałam wszystkie moje ważne lub te mniej ważne wydarzenia i szkoda by było się z nim tak po prostu rozstać..
Więc jak na razie nie Usuwam... ;) Ufff....heheh..;d
Dziś miałam ustny egzamin z bierzmowania.. I zdałam..! ;d;d;d heheh ciesze się jak małe dziecko choć tak na prawdę nie ma z czego..;p;d heh..
Egzamin był prosty bo trzeba było nauczyć się biografii swojego patrona i krótką formułkę o której zupełnie zapomniałam i uczyłam się jej 5min. przed Egzaminem..;d hehe
Dobra ja jestem ,ale zdałam..;d hehe..;P
Jtr dzień z moja <333
Także bd sie działo... ;)

Mam koszmarny dylemat ,ponieważ nie wiem gdzie wybrać się do szkoły średniej.. ; / ;( Masakryczna decyzja... ;(

Nie chce podejmować pochopnej decyzji ,którą mogę w przyszłości żałować... ; /
Jak dla mnie jest to okres w którym kompletnie nie wiem co mam zrobić.. ; (
Ale jakoś muszę myśleć pozytywnie ..;)


Okey do następnego razu..;d


BaY ;** ;)

PS.Aaaaa...! ;D Tak,tak zmieniłam nazwę bloga na nazwe mojego fbl..;)
Aczkolwiek link pozostaje bez zmian..;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)