Translate

piątek, 8 kwietnia 2011

Casting Gloss..! :)





Wczoraj dowiedziałam się bardzo ważnej rzeczy , mianowicie otrzymałam maila ,że zakwalifikowałam się do następnego etapu ,czyli casting na żywo przed jurry ;). Jest to nowość, której tak na prawdę nigdy nie mogłam doznać..Więc cieszę się teraz jak małe dziecko ,które dostaje nowo zakupioną zabawkę nooo ,ale taka jest prawda..! Lubie to..! ;d Zawsze jak już sobie coś w życiu postanowiłam to do celowo walczyłam aby wszystko wyszło ,abym konkretnie mogłam odczuć ,że marzenie choć na moment może stać się codzienną rzeczywistością..Uczucie piękne... :).
Kocham ludzi ,którzy mnie w tym wszystkim wspierają i są razem ze mną..;)



Pewnie zastanawiacie się jak do tego wgl doszło.?! Od czego zaczęłam?I jak to się stało , że dostałam maila od ?!


Tak na prawdę to był czysty przypadek dosłownie przypadek..! Nic sobie nie zaplanowałam ,ani nie brałam czegokolwiek pod uwagę , tym bardziej wzięcia udziału w castingu i zakwalifikowania się do następnego etapu...
Zaczęło się to tak:
Moja kochana Kall ,którą traktuje jak siostrę i którą bardzo ,bardzo Kocham pamiętaj o tym..!! <3 Wzięła udział w internetowym castingu w ,którym internauci mogli głosować raz na dobę ,ale codziennie ;) Kall wraz ze swoim powodzeniem udało się uzbierać ponad 1 200 pkt. [Każdy głos to 1 pkt. ] i zdobyła II miejsce...! Gratuluję..!! <333 ;*** . Miała na to zaledwie 5/4 dni ,ale pokonała większość uczestniczek.. Etapy internetowego castingu były podzielone na tygodnie : I tydzień , II tydzień , III tydzień ,IV tydzień . Kali udało zająć II miejsce w III tygodniu. Przed wynikami miała duże poparcie od internautów co zapowiadało ,że uda się dojść do następnego etapu.Poprosiła mnie wtedy czy bym chciała z nią jechać na casting ją wspierać oczywiste jest to ,że się zgodziłam ,ponieważ jak śledzicie lub nie mój blog możecie się dowiedzieć ,że bywałam już nie raz na castingach,lecz casting do agencji modelek miałam tylko raz. ;) ,ale zawsze to jakieś doświadczenie ,dlatego też chciałam i zgodziłam się z nią jechać ;) <3
Tego dnia weszłam na stronkę Loreal'a ,gdzie znajdował się casting zagłosowałam na swoją faworytkę Kalę <3 W prawym górnym rogu znajdowała się informacja ,że każdy może wziąć udział w castingu ,więc z ciekawości klikłam :). Trzeba było wypisać wszystkie dane oraz swoje wymiary. Wypełniałam już kiedyś taki formularz więc problemów nie było ,jak klikłam przejdź dalej wyskoczyła informacja ,że jesteś już w bazie danych ostatnim krokiem jest zeskanować paragon zakupu farby..Ale kiedy to okienko mi wyskoczyło mówię sobie ,że to nie ma sensu bo wszystkie paragony są konsumowane i niszczone przez mojego tatę ,więc nie było szans bym taki paragon odnalazła. Wiec cały casting sobie odpuściłam..!Dzień przed zakończeniem przyszedł mi mail ,że data zeskanowania paragonu mija 31 marca ,czyli następnego dnia po przeczytaniu maila. Następnego dnia poszłam na miasto praktycznie to poszłam na baje [wagary] bo miałam dość już szkoły i chodząc po parku,mieście rozmyślałam , że to własnie dzisiejszego dnia wygasa możliwość dodania paragonu. Było mi smutno bo go nadal nie miałam przez mojego tatę ; / .Moja<33 Domi$ wpadła na nieziemski pomysł ,abym poszła do drogerii ,gdzie kupowałam farbę spytać się czy mają może w kasach zapisane paragony lub czy je wgl zachowują..? Wtedy właśnie dowiedziałam się ,że owszem zachowują paragony ,a jak podałam datę i mniej więcej godzinę zakupy ,czyli mogło być to ok. godz. 13:00 w sobotę to powiedziano mi,że ja tego paragonu wgl ze sklepu nie zabrałam i że mają go schowany..;) Byłam szczęśliwa bo nie sądziłam ,że może mi się że tak powiem picnąć właśnie o ten paragon.. ;) I za to mogę podziękować mojej kochanej Domi$ <33..!
Kiedy wróciłam do domu nie umiałam za nic znaleźć paragonu musiał mi gdzieś wypaść nie wiem ,ale go nie miałam.. ;( Zadzwoniłam do Domi$ mówiąc jej o tym paragonie ,a okazało się ,że paragon znalazł się u niej w torebce aż kamień spadł mi z serca ,ale powiedziała mi ,że nie jest wstanie mi go dać bo dało go Kasi ,która mieszka w innej miejscowości niż ja.Spytałam się Domi$ czy coś się stało ,że postanowiła dać jej ten paragon, powiedziała że nie idzie jtr (następnego dnia) do szkoły bo źle się czuła już jak wracała z miasta do domu, więc paragon dała Kasi by mi przekazała następnego dnia. Napisałam do Kasi ze 31 marca wygasa termin i muszę w dniu dzisiejszym wgrać paragon.. Tak więc Kasia zeskanowała mi go i wysłała na pocztę było to 31 marca o godz. 22:10 więc już dosyć późno jak następnego dnia do szkoły..;/
Czekałam i czekałam na maila ,ale była awaria i żadem mail nie dochodził na skrzynki od godziny 21:00 byłam załamana bo taka okazja zdarza się raz na ruski rok.. ; / ; (. Jechać do Warszawy aby wspierać Kalę a również możliwość wzięcia w nim udziału.
Byłam smutna ,ale powiedziałam sobie ,że jednak to nie moja szczęśliwa chwila i mam nie brać tego na poważnie..Wtedy Kasia podała mi hasło i maila na swoją skrzynkę w której znajdowała się zapisana wiadomość czyli zeskanowany paragon. Zalogowałam się i ściągłam paragon było to już około godziny 22:45 więc zalogowałam się na casting gloss i w ostatniej chwili go wgrałam.. ;)
Ale i tak było to za późno ,ponieważ wgl nie brałam pod uwagę dostać się dalej..
Bardzo mi na tym zależało ,ponieważ chciałam wspierać Kalę i również jakoś uczestniczyć w castingu.. Wiec to całe zamieszanie z paragonem z rejestracją wgl na casting było szybką i pochopną decyzją Nie przemyślaną lecz dobrą !!

Może teraz wydaje wam się lub może to też tak wyglądać ,że chce wygryść Kalę z castingu..
Nie nigdy bym się na to nie zgodziła , czegoś takiego nie zrobiła to jest moja przyjaciółka traktuje ją jak własną siostrę i jest dla mnie bardzo ważna..!!
Kocham Cię <33 I wiem że dla ciebie jest ten casting bardzo ważny aby dojść o wiele dalej ,dlatego też chce cię wspierać na taki pierwszym castingu na żywo..;)
Nie ukrywam ,że również mi zależy bo w końcu nie codziennie dostaje się maila ,że się zakwalifikowałam dalej..! Więc jest to dla mnie bardzo duże wyzwanie..!
Jak również dla Kalii <33

Pamiętając ,że Kala zajęła już II miejsce w głosowaniu ,a ja nie zdobyłam przyznam szczerze ani jednego pkt. w tym głosowaniu jestem jedną z 88 kandydatek ,które się spodobały i dostały do następnego etapu ,ale tak na prawdę Kala ma przewagę bo to jednak głos internautów jest Bardzo ważny szczególnie dla Jurry ,ponieważ to ona spodobała się przeglądającym osobą i to ona a nie ja zajęła to II miejsce..! Kocham cię i wieże w ciebie <33
Dawając na castingu 100% siiebie..! <333

Pisząc to chce podkreślić ,że nie jest dla mnie ważna wygrana..! Ale świetna zabawa z sis ,którą zapamiętam długo,długo i jeszcze dłużej..! i wiem że ty też..

Kiedy bywałam na castingach to pierwszy mój casting był do Mam Talent i bardzo ważnym szczegółem dla mnie było wspieranie bliskiej mi osoby ,ale niestety gdy się prezentowałam byłam tylko ja kuzynka z która występowałam i nikt więcej byłam przerażona bo zupełnie nie wiedziałam co mam robić..Ale była ze mną występująca kuzynka <33 i miałam takiego ducha w sobie ,że nie jestem z tym wszystkim sama ,a wspiera mnie właśnie ona choć również występowałam..

Chce powiedzieć przez to ,że własnie czasem gdy wiemy aaa taaammm przecież jestem wygadana, nie przejmuje się niczym to właśnie można się przeliczyć ja tak miałam wtedy zupełnie jest się zdekoncentrowawszy i nie jest się wstanie to poprawić no po prostu się nie da cokolwiek zrobić..;/ Jest to czarna wielka dziura ,której nie da się ominąć.. I właśnie kiedy Kala poprosiła mnie abym pojechała z nią na casting to to ,że się dostałam to był przypadek ,ale teraz Kala nie będzie musiała odczuwać tej czarnej dziury ,którą ja czułam będąc na castingu i właśnie w taki sposób chcę wspierać Kalę będę razem z nią uczestniczyła w castingu i w razie czego to postawię ją na duchu..!
Jeszcze raz powtarzam NIE CHCĘ Z NIĄ RYWALIZOWAĆ ,A ŚWIETNIE SIĘ BAWIĆ ,a może akurat aby dwóm lub jednej z nas lub ani jednej może się udać.
Takie coś trzeba brać za czystą zabawę bo jeśli bierze to ktoś za czysto formalna sprawę czyli ide bo muszę wygrac to czasem możemy się przeliczyć bo wcale nie jest powiedziane ,że dojdziemy do jakiegokolwiek celu..;)
Tak się nastawiałam na casting do maam talent i było mi przykro ,ale już kiedy szłam do Must be the music to właśnie odczułam ,że nie ma co się tak zamartwiać w tak młodym wieku bo jeszcze dużo przed nami przykro bo przykro ,ale przecież będzie nie jeden casting..;)

Mam nadzieję ,że uda się Mi i Kalii <333

Kocham cię Pamiętaj o Tym..! <33

9 komentarzy:

  1. jaka długa notka chyba jak nigdy ;)
    ale życze wam powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. masz duze szanse sledze twojego fbl'a od dluzszego czasu i masz genialne zdj..;d wiec masz ogromne szanse..;* wiec Powodzenia<33

    OdpowiedzUsuń
  3. masz b.dobre podejscie do ludzi ;) podobaja mi sie twoje slowa bo sa takie czule..;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cię<33
    I życzę wam obu powodzenia..;d ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku słonko jak to czytałam to łza się kręci w oku ;* jesteś zajeeeeeeebista siostrzyczko <3
    mimo wszystko i pomimo wszystkiego kocham Cię ! ;*
    jesteś jedyna , miś ;**! ;D.
    a co do miejsca to byłam druga ale jury dało mnie na pierwsze xd takze dla czytających, z drugiego przeszłam na pierwsze. ale to juz mniej istotne ;).
    kall <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. To gratuluję I miejsca :D:D <333
    postaram się zmienić w notce z II na I miejsce jtr. ;) Dziś jestem już padnięta..;) bardzo cieszy mnie fakt ,że pomimo naszych małych komplikacji wszystko jest już w najlepszym porządku..! ;) <33
    Tak więc podbijamy Warszawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Jej, gratuluję. : - *
    No a testy fakt faktem cieżka sprawa. stres i tak dalej, ale będzie dobrze. musi być! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wielki szacun ze nie chcesz wygrysc przyjaciolki a jej pomoc milo .!;]

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)