Translate

niedziela, 3 kwietnia 2011

czeeeeeeść....!

Nowa notka w nowy miesiąc..;d
Wgl pogoda na zewnątrz jest wspaniała , aż chce się gdziekolwiek wyjść z domu i pospacerować..;d Ja to lubię..;d
Wgl co tam u was..?
Za kilkanaście dni czekają mnie [nas] ;d egzaminy ,których jakoś koszmarnie nie przeżywam, aczkolwiek czasem miewam dni z myślą jeśli pójdzie coś nie tak, jeśli za mało się postaram i nie dostanę się z pkt z egzaminu do LO..?! ; /
Wgl jest koszmar, ponieważ decyzja podjęcia dobrej szkoły jest masakrycznie ciężka..
Jest wiele szkół ,które zachęcają do siebie wielu uczniów aczkolwiek ciężko jest stwierdzić czy to jednak ta szkoła na która czekałam czy jednak szkoła jak szkoła byle była w tej samej miejscowości.. ;/
Decyzja wybrania dobrej szkoły dla mnie jest to na prawdę trudna decyzja w tak młodym wieku..
Ponieważ od tego tez zależy mooja przyszłość gdzie wybiorę się do pracy ,gdzie bd studiowała itp...!
Interesuje się muzyką, a ogólnie to śppiewem..! I podjęcie ,która szkoła jest dla mnie najbardziej korzystniejsza..?! Podjęcie decyzji jednak musi paść, wiem bd mi trudno choć nie skończyłam jeszcze Gimnazjum zostało nie całe 4 miesiące do końca ,ale to własnie te 4 miesiące zostały na podjęcie dobrej decyzji..!
W czerwcu nie bd czasu nad myśleniem...
Koszmar jakiś...! We wtorek idę na dni otwarte z jednych ze szkół ,które mnie interesują , wiec mam nadzieje ,że nie bd aż tak żle... ;)
okey rozpisałam się..;p hehe..:P
Wpadnę tu jeszcze może w tym tygodniu i coś tu napisze...;)

Paaa..! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)