Translate

wtorek, 5 kwietnia 2011

Dni Otwarteeeee...!




Dzisiejszy dzień jak najbardziej udany.. ;) Byłam tylko na dwóch pierwszych lekcjach ;).
Pierwsza lekcja Fiza i spr/kart ;p
Druga lekcja Polski i lekcja powtórzeniowa do egzaminów ;)
A potem to już z nimi do ZS1 :)
Wrażenia szkoły są jak najbardziej pozytywne ,atmosfera panująca w szkole super sprawa ;) Także szkoła dobra jak na dalszą edukację ;)
Okazało się jednak ,że od przyszłego roku szkolnego czyli 1 Września 2011r. nie ma klas o profilu ogólnym.. ;/ O moim zaskoczeniu ,ponieważ uważałam że otwarcie takiego profilu jest jednak podstawowym elementem w szkole,aczkolwiek się myliłam. Dyrektor i cała rada pedagogiczna w ZS1 w P-nie uznała , że otwarcie kolejnej klasy o profilu ogólnym jest tylko stratą czasu dla uczniów , poniekąd się z tym zgodzę ponieważ tak czy siak w 2kl. liceum bd trzeba wybrać ten profil, więc najlepszym wyjściem jest zacząć edukację od 1kl. już na określonym profilu.
Poniżej profile jakie ZS1 oferuje na rok szkolny 2011/2012 :

Ia humanistyczno-artystyczna (Z rozszerzonym językiem polskim i historią+edukacja filozoficzna)-[ W tygodniu: 3lekcje Matmy , 3lekcje Historii , 7lekcji języka polskiego. ]

Ib europejsko-lingwistyczna (Z rozszerzonym językiem ang./niem. oraz wos )

Ic Z rozszerzoną biologią i chemią(dodatkowo język łaciński)

Id Z rozszerzoną matematyką i geografia oraz elementami informatyki

Ie Politechniczna z rozszerzoną matematyka i fizyką

If Humanistyczna z rozszerzonym językiem polskim i wos


Najbardziej pasujący mi profil to właśnie hum-art czyli klasa Ia , aczkolwiek jest w niej rozszerzona historiaa ,której nie cierpie.. ; / więc powstał duży problem..;/

W czwartek znów dni otwarte ,ale w ekonomie w którym interesuje mnie Technikum o profilu organizacja reklamy. ;) Już jestem ciekawa jak to bd wszystko wyglądać..?! ;d

Poniżej zdj. ZS1 ;)






PS. Na jutro nie mam żadnej nauki co mnie mega cieszy bo w końcu mogę choć przez jeden dzień nie mieć przed sobą książek.. ;)

Buziaki ;) =*

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)