Translate

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Egzaminy..!

Cześć..! Jutro czeka na nas gimnazjalny egzamin z części humanistycznej,mam wielką nadzieję ,że źle nie będzie..Dopiero od dzisiejszego dnia zaczęłam się do tego jakkolwiek przykładać mówię poważnie;)Zawsze powtarzano mi ucz się ,rozwiązuj już cokolwiek ,żeby potem nie było, a nie mówiłam itp. Wydaje mi się ,że jednak dobrze byłoby siąść nad testami o wiele,wiele wcześniej,ale po co się tak na prawdę stresować.? Nie ma jakiegokolwiek sensu..Szczerze powiedziawszy wgl się nimi nie przejmuję ,ani też ich aż tak to nie przeżywam ;) Bo czym bardziej człowiek się nimi przejmuje tym bardziej jest ze stresowany i wszystko zapomina , także nie ma co przezywać wcześniej..W szkole muszę być o 8:00 ,bo egzaminy są na 9:00 i o tej godzinie zaczynami pisać..
Okey na dziś to tylko tyle z mojej strony ;) Jtr napiszę jak mi poszło? Czy było trudno?!

Miłej nocki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)