Translate

czwartek, 14 kwietnia 2011

English exam..! ;)

Poniżej znajdziecie linki to testu oraz odpowiedzi.;)
Test:

Odpowiedzi:


Odpowiedzi zaraz pod zdjęciem:

Jest fajnie bo 3 dniowe egzaminy dobiegły końca ;) W końcu sobie odpocznę ze wzgl na to ,że podczas tych egzaminów praktycznie 24/h siedziałam i rozwiązywałam testy ,powtarzałam wzory z fizyki ,matmy.Miejmy nadzieję ,że wyszło mi w miarę dobrze..;)OBY ;d
Jtr piątek i do sql jakoś chce mi się do niej iść ,chyba jak nigdy..hehe ;) ;d
Co do WeeKenD-uuu..! To zaplanowany całkiem wypełniony grafik..;p hehe ;)
Jtr wieczorkiem wpadam już do Kali ,długo się nie widziałyśmy ,więc dużo pewnie będziemy rozmawiać;d;d hihi..;d
Wgl to w sobote pobudka jeszcze nie wiem o której dokładnie,ale wiem że jednak to będzie mega wcześnie bo na 11:00 mam być wraz z Kalą na kwalifikacjach w Warszawie..! :D bardzo mnie cieszy ,że jednak się udało wszystko i że wgl tam jadę..;p hehe ;)
<3!
Napiszę tu coś jeszcze jtr..;)

Buziaki;* ;)

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)