Translate

piątek, 29 kwietnia 2011

loooong WeekenD !! Yeah..! ;d

Witam..!!! ;D
Jak tam u was leci..?! ;) Ja dzisiaj miałam sprawdzian z matmy; | jak mi poszło..?! hmm nie wiem..Szczerze mówiąc bo tak na prawdę nie lubię matmy i zawsze kiedy mówię ,a tak bd 5 to wychodzi zupełnie odwrotnie na moją nie korzyść niestety ,więc co dostanę tego zupełnie nie wiem..I chyba wole jednak nie wiedzieć.. xD
Jtr wrzucę tutaj II część fotek z sesji.. ;) Również można zobaczyć je na moim photoblog.pl-klik ;).
Dziubki tak się rozpisuję na gg ,że nie mam nawet jak dokończyć notki.. ; c

Okey jtr jak tylko znajdę chwile czasu wrzucę wam zdjęcia z sesji part II ;)
A teraz zmykam bay <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)