Translate

sobota, 30 kwietnia 2011

Mam złą wiadomość ; C Otóż coś mam z blogiem ,że nie mogę wgrać zdjęcia zamieszczonego w komputerze..;c wrrr... A chciałam pokazać wam dalsze zdj z sesji.. ;c i się nie da..!wrrr... koszmar jakiś ,ale dodaje kolejne zdjęcie na mojego fbl.pl-klik także zapraszam..!
Wgl dużo rzeczy wokół mnie się od dłuższego czasu dzieję.Kiedyś słuchałam muzyki pop&hip-hop&techno&Rb..Ale od pewnego czasu zamykam się w sobie i wolę posłuchać czegoś oryginalnego,czułego,instrumentalnego i chcąc tworzyć własne piosenki , teraz tak naprawdę zaczynam tego pragnąć ,choć nie tylko od kilku dni tak mam ,ale praktycznie całe moje życie to własnie ciągła muzyka raz nutki układają się do snu ,znów za drugim razem skaczą jakby była burza,Mam koszmary w nocy choć nazwałabym to raczej "chce mi się spać ,ale nie potrafię zasnąć ;c " Nie wiem co mam robić . ;c Piszę teksty już od ponad roku ,ale kiedy chce w tym kierunku zrobić coś więcej ,czyli stworzyć własną muzykę do której bd mogła śpiewać to zastanawiam się czy muzyka to tak na prawdę rzecz o której marze i cel jaki chcę osiągnąć ?! ;c Nie ogarniam juz dosłownie nic ;c co mnie bardzo martwi..;c Gdybym choć miała kogoś kto mógł mi jakoś pomóc własnie w stronę muzyki byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie.!Czytając jeden taki blog to osoba która go prowadzi ma dosłownie wszystko co chciała..! Marzenie ,pieniądze,przyjaźń ,sławę i najcenniejszą rzecz czyli muzykę..Tymi słowami nie chce mówić ,że komuś w prost zazdroszczę..Owszem zazdroszczę ,ale właśnie tego że ta osoba wyznaczyła sobie cel w życiu i go osiągła choć jest jeszcze nastolatką ,a ja choć swój cel mam praktycznie od dzieciństwa to nadal jakby stoje w miejscu..;c Chciałabym coś zmienić ,ale nie potrafię zdziałać i wyjaśnić co dokładnie.;c jestem tym wszystkim zdołowana chce wszystko sobie wyprostować jeszcze bardzie wczuć się w to co kocham i czego pragnę ,ale coraz bardziej nachodzą mnie myśli ,że może tak naprawdę zupełnie się do tego nie nadaję..;c .Dałam sobie cel w życiu,ale nie potrafię go doskonalić wybijać się jak najwyżej ;c nie potrafię ;c Nie wiem co się ze mną dzieje może to własnie ten czas ,w którym sobie dałam sprawę czego tak naprawdę chce i co jest dla mnie bardzo ważne. ;c Ale gdybym miała choć kogoś do pomocy ,kto pomógł by mi stworzyłby nową mnie..;c Zamykam się w sobie i nie potrafię się odtworzyć ;c Coś w moim życiu nastąpiło i muszę sobie z tym poradzić "jakoś" ,ale poradzić nie mogę pozwolić ,aby to o czym marzyłam,co stawiało się na pierwsze miejsce mojego życia tak po prostu znikło.. ;c Chce zacząć od czegoś,ale nie ma głowy od czego.??!!!!!!Istny koszmar ;c z ,którego nie potrafię się wydostać.
Wierze jednak ,że : ‎"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. !! " i nie poddam się będe walczyła o swój cel choć będe miała przeszkody na drodze bo i teraz mam to głeboko wierze ,że kiedyś los poszczęści mi drogi i dojdę tam odkąd marzyłam od dzieciństwa..!

Tak na prawdę to tutaj zaczelam opisywac swoje zycie i nie wstydzę się tego..!! Kocham opisywać samą siebie wydarzenia jakie wokół mnie się dzieją..Słowami można docenić życie..

Doceniam to co mam..!

;*

1 komentarz:

  1. wszystko się ułoży z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)