Translate

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Not know what the weather...!

Not know what the weather...!
Kurcze co z ta pogodą..?Co..? ; / Koszmar jakis juz tak fajnie było ,a jak wyglądam przez okno to ,aż głowa boli..; / koszmar jest..!
Ogólnie to przez pogodę zaczynam chorować.. ;/ gardło,katar,głowa,gorączka..;/ ; ( nie lubię tego..!
A tak co tam u mnie słychać..?! Hm... ;)
Miał być dziś test powtórzeniowy z bioli mieszczący 40 zad. w nie całe 30 min. ; /
Na szczęście nic takiego nie było choć każde powtórzenie o tak właśnie wygląda...
Mieliśmy 10 min do końca lekcji aby zrobić krzyżówkę..Ale zrobiłam co jest ważne..;)
Jtr mam Spr z fizyy na który coś już umiem aczkolwiek zawsze ktoś się czegoś upatrzy... ;(
Kartkówka z histy ,ale nie bd jej pisać ponieważ są jtr dni otwarte i idę tylko na 2 pierwsze lekcje czyli Fizyka i polski.. ;)

WGL minionej nocy budziłam się co chwilę moja pobudka była o 4:13 i od tej godziny juz nie spałam ,a przewracałam się z boku na bok teraz to dosłownie każda część mojego ciała mnie boli plecy ,kark..wrrr....! Koszmar jakiś Przydałaby się gorąca kąpiel z hydro-masażem i bąbelkami ;)
Zaraz uciekam patrzeć na jakiś film i w końcu się odprężę ponieważ sterczeć cały czas przy zeszytach,książkach to nie jest dziedzina ,którą ubóstwiam..hahah ;)

Jutro postaram się również tu wpaść i opiszę wrażenia z jutrzejszego dnia mianowicie jak oceniam szkołę ,którą biorę pod uwagę jako dalszą edukację.. ;)

U was też taka koszmarna pogoda jak u mnie..?!

Trzymajcie się ciepło..! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)