Translate

niedziela, 10 kwietnia 2011

Podzielne uwagi..!

Witamm..! ;) Od czasu mojej aktywność tutaj pisałam dużo doznań jakie w ostatnim czasie mnie spotkały.Bardzo się cieszę ,że jednak nie zrezygnowałam z bloga i nadal go prowadzę,pomimo Podzielnej uwagi na to co tuttaj robię!?
Zastałam nie miłe komentarze mianowicie ,że usuwam komentarze.!!Oszczerstwo!!Nigdy nie usuwałam jakichkolwiek komentarzy nawet jeśli są to krytyki..! Wydaje mi się ,że co poniektórzy czekają na tą chwile ,aż zaakceptuje ich negatywny komentarz i jeśli tego nie zrobię pojawia się kolejny,kolejny i kolejny..Słuchajcie blog jest dostępny w sieci wiec każdy ma prawo by na niego wchodzić i zostawiać swoja opinię w komentarzu lecz nie jest powiedziane ,że Musi to zrobić,absolutnie nie.!!Nie każe, ani nie rozsyłam spam-ów by ludzie wchodzili na mój blog!!
Absolutnie nie!! Więc to co tutaj piszę jest tylko dla tych którzy chcą lub interesują się wydarzeniami innych ,a ja lubię dzielić się swoimi przeżyciami nie tak by się nimi chwalić! Bo nie mam tak na prawdę czym...Każdy jednak doszukuje się tych słów by jakoś negatywnie mógł określić inną osobę..
WGl PYTANIE CZEMU NIBY MIAŁA BYM USUWAĆ JAKIEKOLWIEK KOMENTARZE SKORO WAŻNA JEST DLA MNIE OPINIA INNYCH SPOGLĄDAJĄCYCH NA MÓJ BLOG????!!!!

Kiedy są jakieś krytyki to blogowicz zastanawia się nad nimi i myśli co tu zmienić ,co komu się nie podoba..!Ale pamiętajmy ,że nie każdemu możemy dogodzić i jesli wam się nie podoba ten blog bo może sprawiać wrażenie złego wyglądu lub cokolwiek to na prawdę nie musicie wgl tutaj zaglądać..

Podzielna uwaga jest bardzo ważna i nadal będę akceptować komentarze nawet te negatywne..
Ale nie możecie zarzucać ,że nie przyjmuje krytyki tylko same pochwały bo tak nie jest..!

W jednym komentarzu zawarte było ,że upodabniam się do Honoraty Skarbek Tzw "Honey"
Widać jednak ,że był to antyfan Honoraty..

Kochani blog Honoraty stał się jednym z najpopularniejszych blogów w kraju jak i zagranicą więc większa część osób przeglądająca blogi wpada na Honey poniekąd i czasem czyta notki..Ale wkraczając w temat to jeśli waszym zdaniem opisując moje doznania,przeżycia,wydarzenia związane z moim życiem i ogladając blog Honey możemy zauważyć podobnie to nie oznacza że kogoś kopiujemy lub się do tej osoby upodabniamy..! Bo tak zupełnie nie jest.!!

Istnieje mega duża liczba blogów w których właściciele opisują swoje życie co nie oznacza że jeśli znacie jedną aktywną blogerkę to ,że ktoś się do niej upodabnia.!!


1 komentarz:

  1. zgadzam się z tobą widać że nie dajesz sobą pomiatać negatywni uzytkownicy tylko na to czekaja.Ale sie nimi nie przejmujesz choc patrzysz co maja tu do powiedzenia.
    Blog oceniam pozytywnie+przypadkiem

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)