Translate

sobota, 9 kwietnia 2011

Questions / answers ;) | Big Surprise ;d

Ku mojemu zaskoczeniu pod ostatnimi notkami znajdują się komentarze ;)
YeaH ;d Dzięki Wielkie..;d Szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam komentarzy pod postami ,czasem zdarzyły się 1/2 ,ale nie tyle ile mam ,ani nie zadawano mi pytań ;)
Bardzo ciesze się ,że jednak ktoś czyta mojego bloga ;)
Od kwietnia ,kiedy moja aktywność tutaj jest teraz dosyć częsta praktycznie dziennie tu bywam ;) To w końcu zaczęło się coś dziać..;) I ogromnie się z tego cieszę..;)

Pytaliście mnie czy będę częściej blogowała..?
Wydaję mi się że chyba tak , odkąd zaczęłam częściej blogować to mogę dużo wydusić emocji z siebie i to mi pomaga..;)Także jeśli tylko pozwoli mi na to czas to owszem będę częściej blogowała. ;)

Czy dodam do znajomych na fbl ?
No jasne..;) Kiedy widzę ,że ktoś zupełnie obcy dodaje mnie na fbl bo poprostu podobają mu się zdjęcia,lub chce mieć więcej znajomych to oczywiście ,że dodam..;)

także zapraszam na mojego Fbl ;)


Aktualne zdjęcia znajdują się również na samym dole strony po lewej stronie ;)
Okey zmykam bo leci już Must be the music ;)

Bay <33

Ps. Dowiedziałam się iż Kall zajęła nie II ,a I miejsce ,także jeszcze raz Gratuluje słonko..! <33 ;*


4 komentarze:

  1. no fajnie,fajnie ;) tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc wpadam tu zupelnie przypadkowo i postanowilem dodac komentarzyk ;)
    Przeczytalem wszystkie posty z kwietnia i bardzo mi sie podobaja.Nie czytam blogow ale je przegladam .Towj blog mnie zaciekawil co jest wielkim"+".Podoba mi sie charakter w jakim piszesz i jakiego uzywasz slownictwa.Bardzo dojrzale slowa.Przegladalem tez twojego fotobloga i jak dodajesz fotki to tez piszesz notki ale inne niz te co znajduja sie tutaj czyli fakto nie masz w nawyku pisac jednego i kopiowac do drugiego to tez wielki "+"
    nie jestes kopiara a uniwersalna ;)
    pozdrawiam;)
    czytelnik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog ,ale widywalam juz lepsze.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajnie fajnie..;d

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)