Translate

wtorek, 26 kwietnia 2011

Session..!

Cześćććć..!!!! ; )
Jak obiecywałam tak będą...;d Otóż przez święta miały odbyć się 2 sesje ;) i się odbyły..;) Pierwsza sesja wyszła mega zniewalająco ,strasznie mi się podobają focie..;d. Druga sesja miała odbyć się w zupełnie innym klimacie niż tym co zawsze tworzone są zdjęcia ,aczkolwiek dobre światło to podstawa dobrego zdjęcia.Niestety w tym przypadku się nie udało.. ;c no trudno już.

Okey poniżej bd zamieszczone focie ;)

Postaram się sesje rozłożyć na kilka części, ponieważ nie miałam kiedy siąść nad nimi , nie które z nich są jeszcze w stanie surowym..Bez jakichkolwiek efektów.. ; )


Session number one
;)











Dodaj obraz




Na dzień dzisiejszy mogę jedynie dodać tylko 3 zdjęcia ;c ,ale jak już wspominałam wcześniej postaram się rozłożyć sesje na kilka części..;)Jednak nie zawsze udaje mi się ukazać tutaj wszystkich/większości zdjęć ,także zapraszam do oglądania mojego Photobloga , na którym znajdują już teraz większość zdjęć z sesji zdjęciowych ;)





Już po świętach i znowu do szkoły jedynie tylko na 3 dni i długi weekend ;) wybieracie się gdzieś może.?
Jeśli chodzi o mnie to 1 Maja idę na Komunię mojego kuzyna ;) ,a co będę robic w poniedziałek i wtorek to się jeszcze okaże .;)
A dziś uczę się na sprawdzian z fizyy..; c bo mam z wszystkich wzorów od początku edukacji w Gimnazjum..;c więc przez 3 lata jednak tych wzorów się trochę uzbierało...Aaaa i jeszcze muszę prezentację zrobić.. ;c ,a czasu jednak mało.. ;(


Pozdrawiam. ;* ;)


Zapraszam na mojego oficjalnego Photobloga - klik ;)
w którym znajdują się bieżące zdjęcia z sesji ;) ,Jak również na samym dole po lewej stronie znajduje się zakładka o fbl na którym znajdują się 4 ostatnie miniaturowe zdjęcia jakie dodałam.
Dziś kolejne nowe zdjęcie..! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)