Translate

sobota, 23 kwietnia 2011

Święta..!! ;D


Są Święta..! ;)
Życzę wam :
dobrego jajka ;)
mokrego dyngusa.^^ ;D
zająca bogatego
i niech marzenia na które czekacie prędko napłynęły..!
Cóż więcej tu mogę pisać.?!
Wesołłłłych..!!! ;)


Co tam u was?Dawno siię nie oddzywałam..Ale to chyba każdy przed świętami ma dużo na głowie.. Zakupy,ciasta,jakieś prezenty dla najbliższych(jeślli ktoś robi) ;).
Jtr Wielkanoc i praktycznie cały dzień po za domem ,więc nie znajdę czasu by cokolwiek tu pisać.. ; / .W poniedziałek ,czyli LANY PONIEDZIAŁEK :D mam nadzieję ,że nie bd potrzebowała suszarki co 5 minut hehe.. ;p.
Aaaa taaaak..:D Dodałam kolejne zdjęcie na mój fbl ,także zainteresowani mogą wbijać . ;)
Jeśli chodzi o kolejną partię zdjęć z Warszawy to tak owszem mam jeszcze dużo zdjęć ,których jeszcze tutaj na blogu nie pokazywałam ,także jak znajdę chwilę czasu w Poniedziałek to pojawi się "Wawa part III ". ;)
Jutro jak i w poniedziałek planuje sesje zdjęciową mam tylko nadzieję ,że plany co do niej się udadzą tak jak sama sesja.. ;). Sesja na pewno ukarze się na fbl ;) ,aczkolwiek mogę również dodać tu kilka zdjęć jakie udało się wykonać.. ;)

Okey u mnie pogoda była dziś fajna ,aczkolwiek się chmurzyło aktualnie leje i jest burza.. ; / mam tylko nadzieje ,że jtr również bd pogodnie ja w poprzednich dniach..

Buziaki<3 ;**

3 komentarze:

  1. Dziękuje i wzajemnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez całego śmingusa-dyngusa siedziałem w domu i byłem suchy

    OdpowiedzUsuń
  3. święta.!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)