Translate

wtorek, 12 kwietnia 2011

Trudny..?!

Egzamin z części humanistycznej napisany,ale czy się zgodzę ,że to była część humanistyczna..?;/
Praktycznie cała historiaaa..;/ koszmar przedmiot którego w świecie nie cierpię musiał się trafić na egzaminie...;/
poniżej egzamin zeskanowany możecie zobaczyć go po raz kolejny..; )
A tuttaj odpowiedzi ;

Patrząc na odpowiedzi mam około 25 pkt na 50pkt. także jest to połowa,lecz do końca nie wiem na ile zostanie zapunktowane dłuższe i krótsze formy wypowiedzi ; rozprawka,podanie!
Jak na dzisiejsze sprawdzanie ile % uzyskałam mam ok.46-53% , mogłam się jednak bardziej postarać ,lecz z takim tematem to dla mnie totalna porażka..
Jutro część matematyczno-przyrodnicza (jest rok Marii Skłodowskiej) wiec nauczyciele uczulają ,że jednak może się pojawić na egzaminie..
Okey to tyle uciekam patrzeć na PM ;) ,a potem rozwiązuje jakieś testy ;)

Buziaki ;*
Powodzenia jtr..;)

A wam jak poszło?! Było ciężko ?!

1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)