Translate

niedziela, 17 kwietnia 2011

Wawa..! & L'OREAL



Casting Models L'OREAL PARiS

Witam..!!! ;)Wczorajszy dzień jak wiecie lub nie spędzony w Warszawie ;) Jechałam tam ze wgl na to ,że w raz z Kala dostałyśmy się do ćwierćfinału Casting Models L'OREAL PARiS
na miejscy przybyło ok.100 kandydatek ;) wrażenia z castingu są mega duże..;d Cieszy mnie jednak fakt ,że zdecydowałam się jechać bo to jednak nie zapomniane chwileee na długo pamiętane..!Na castingu dostałyśmy ankiety ,które trzeba było wypełnić swoimi danymi i wymiarami. ;)Casting miał się zacząć o 11:00 ,jednak był mały poślisk z czasem ,ponieważ długo czekaliśmy na juryy,które pojawiły się jednak ze spóźnieniem..;) .Kiedy zaczął się casting puszczano tylko po 4 dziewczyny ja weszłam 5,a Kala 6 musiałyśmy podejść i pokazać ankiete i zaczekać ,aż zostaniemy zapisane do bazy danych ;),Potem już czekałyśmy ,aby zaprezentować się jurry ;) Kiedy byłyśmy wpisywane do bazy danych to Kala wcześniej została wpisana ,a ja za nią i mówie 3maj się idzies prze demną ,ale bd dobrze najwyżej odwrócisz się i bd widziała ,że tam stoję i jak była wzywana kolejna uczestniczka to Kala poszła,jednak okazało się ,że idzie się według numerków czyli była moja kolej...;) Ale nawet jako pierwsza ,a piata uczestniczka ćwierćfinału dałam rade, jurry wypytywało się jak się nazywam,ile mam lat skąd przyjechałam czym się interesuje itp. Więc jeśli chodzi o jurry to jak najbardziej mili ludzie;) Kazali mi przejść po różowym dywanie ,aby się zaprezentować myślałam ,że mi to kompletnie nie wyjdzie ,ale dałam rade czy była trema właściwie to NIE..;d Co mnie cieszy;) ;d Na koniec dostałyśmy prezent od L'OREALA był to zestaw kosmetyków z l'oreal.;)
M.in :
lakier do włosów (używany do stylizacji włosów na pokazach mody itp.)
szampon do włosów (do włosów farbowanych)
maseczka ochronna (do włosów farbowanych)
oczyszczające mleczko do twarzy (pełny komfort)
oczyszczający tonik do twarzy (pełen komfort)
krem nawilżający na dzień do twarzy (pełen komfort)
tusz do rzęs
błyszczyk do ust
cienie do powiek(4kroki)
postaram dodać w następnej notce kilka zdj. z wawy ;)

Pozdrawiam ;)
buziaczki ;*




3 komentarze:

  1. zajeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebiście było <3
    malutka, dzięki za wczorajj ;***!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)