Translate

środa, 6 kwietnia 2011

Zmiany...! ;)

Cześć wszystkim ;) Jak już zauważyliście lub nie, to po lewej stronie znajdują się nowo zamieszczone panele..;) Jeje jupi..;d hehe..Od pewnego czasu zaniedbałam bloga z racji ciągłego braku czasu ;/
myślałam nawet nad tym ,aby usunąć lub zawiesić bloga na jakiś czas..Ale w końcu to tu od roku rozpisywałam się na różne tematy związane z moim osobistym życiem i takie zupełne wyłączenie się od tego wszystkiego byłoby usunięcie pewnego elementu z mojego życia...To własnie tutaj ,gdy potrzebowałam odizolowania się od rzeczywistego życia pisałam to, co tak na prawdę we mnie siedzi, więc nie miałoby to sensu zupełnie usuwać bloga.Od 1 kwietnia staram się nadrobić zaległości z postami ;) zaglądam tutaj codziennie jak na razie mi się to udaje..;)Ale pytanie tylko na jak długo..?!Jednak mam nadzieję ,że na długoo i jeszcze dłużej ile tylko będę wstanie.. ;)
Tak więc z boku znajdują się
m.in:
1.Ankieta
W której przez najbliższe 6 dni będzie można głosować "Jak podobają ci się zmiany znajdujące się poniżej ,czyli mowa właśnie o nowo zamieszczonych panelach, na których będzie można mnie w jakiś sposób odszukać w sieci.. ;) Kto tylko będzie chciał dowiedzieć się czegoś więcej o mojej osobie..;) także również zapraszam do przeglądania stron..;)
2-3.Muzyka
Postanowiłam wstawić również panel w,którym będzie można odtworzyć muzykę z "eski"
Typu : Gorąca 20 ; Teens ;
Ja osobiście kiedy przeglądam blogi czy siedzę ogólnie na internecie to lubię jak w tle gra muzyka,której na co dzień nie słucha czyli właśnie z czystego przypadku puszczona z jakiegoś bloga lub z radio online-open fm.. Możliwe ,że uda mi się również wstawić panel z open fm ,ale to już postaram się zrobić przez weekenD.
4. FaceBook
Kolejna panel to Facebook dobrze wam znany..;)
Umieściłam tutaj również moja aktywność i za każdym razem mojej aktywności wyświetli się co teraz robię lub to co zamieszczam na FaceBook-u.. ;).
5.Nk
Panel dobrze wam znany i dosyć komunikatywny również jak facebook ;) W tym panelu natomiast będzie można zauważyć kiedy będę online. :)

Ważna rzecz dotycząca Facebooka i Nk
W zwyczaju mam tak ,że nie przyjmuje zaproszeń od osób których nie znam ,więc jeśli komuś już by tak bardzo zależało by nawiązać ze mną znajomość to wyślijcie zaproszenie wraz z wiadomością typu: Czytałam/łem twojego bloga i chciałbym cię zaprosić do znajomych. Wtedy będę brała pod uwagę zaakceptowanie zaproszenia ;)

6.PhotoBlog
Panel wyświetlający 4 ostatnie dodane zdjęcia na moim FBL ;). Zazwyczaj kiedy dodaję już jakikolwiek post to jest on krótki i brak w nim zdjęcia..Także kto jest zainteresowany może również zaglądać na fbl ,gdzie moja aktywność jest już bardziej obowiązkowa praktycznie codziennie ;) i kiedy mam co dodawać to dodaję naprawdę często..;)


Mam nadzieję ,że podoba wam się zupełnie nowy wygląd bloga "Ankieta" możecie oddawać głosy.Są odpowiedzi pozytywne i negatywne tak by właściciel bloga mógł poznać opinie przeglądających użytkowników. ;)

Okey teraz zmykam patrzeć na You Can Dance ;d

Miłej nocki ;)
Pozdrawiam..! ;)

6 komentarzy:

  1. zaglosowalem w ankiecie
    fajne zmiany

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglosowalam! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz juz coraz czesciej bedziesz dodawac notki na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Można dodać do znajomych? na fbl?

    OdpowiedzUsuń
  5. No zmiany są fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. "Anonim" Pozdrawiam serdecznie ;) i dziekuje osoba które wchodza i czytaja mojego bloga ;) bardzo mnie to cieszy ze swoimi wydarzeniami codziennymi moge podzielic sie z wami dlatego tez wielkie Dzieki dla was..;) I nielicznych ;)
    Są pytanka widze ;) Co mnie pozytywnie zaskakuje ,ze wgl sa tutaj jakiekolwiek komentarze..;) bo nigdy ich nie miałam jako tako..;)
    Postaram odpowiedzieć na pytania w jutrzejszej notce ;) także zapraszam do czytania ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)