Translate

piątek, 13 maja 2011

7 days ;c

to były chyba najgorsze 7 dni w moim życiu ,nie no bez przesady ,ale seriooo nie zaliczają się do tych superrr.;c Dlaczego..?! ;c Otóż od tygodnia mam coś z okiem nie umiałam dokładnie stwiercić co to jest i czemu mi się tak dzieje..;c Od wielu dni w ogóle nie funkcjonowałam internetowo..;c! Kompletnie nic.. ;c jedynie to poprosiłam aby moja kuzynka <3 dodawała mi jakieś zdj. na fbl bo jednak z oglądalności prawie 2 000 szkoda by było tracić z powodu nie dodawania zdj ;c aczkolwiek i tak gdy sie w calosci nie funkcjonuje czyli nie komentuje innych fbl nie pisze notek itp. to jednak zainteresowanie fbl maleje i w moim przypadku tak się stało ;c ,ale mam nadzieje ze niebawem mi wzrosnie !! Musi..!!A co dokładniej mi było hhmmm..? Raczej nadal jest..! otóż mega mnie oko szczypało nic na nie nie widziałam,miałam całe czerwono ,gdy poszłam z tym do okulisty stwierdził mi że mam zapalenie rogówki i mam jakąś infekcje w oku ;c po prostu pomyślałam sobie świetnie ;c lepiej byc nie mogło..;c oczywiscie okulista przepisal mi rozne masci,krople,tabletki i oczywiscie nie unikniony antybiotyk..;c Także majac taki stan oka wgl nie byłam wstanie siedziec na komputerze i tu w internecie jakos funkcjonowac po prostu sie nie dalo wszystko mnie razilo..;c wiec bylo mega zle ..!W chwili obecnej już jest lepiej ,ale nadal musze byc na masciach i antybiotyku.. ;) ,ale poprawy widac takze to mnie cieszy ;)

okey nie moge az znowu tak przesilac oka ,takze do nastepnego razu Paaa ;) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)