Translate

środa, 25 maja 2011

fuck!!!! ;c


Mam już serdecznie wszystkiego i wszystkich dość!!!!Wszystko się na raz pieprzy !!!! Moje oczy.moja noga..;c!!!Czemu.?!?! Coś komuś zrobiłam..?!! No własnie i o to pytanie..!?!!!Mam sama do siebie żal o to że tyle rzeczy dzieję się na raz a ja nie mogę w ani jednym wydarzeniu uczestniczyć bo zawsze jest jakieś "ALE" !!!!!! Fuck;WSZYSTKO NAGLE SIĘ PIEPRZY JUŻ BRAK MI NA COKOLWIEK SIŁ JAK MARZENIE MAM NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI,ALE NIE POTRAFIĘ..;C!!!!BO TO NIE ZALEŻY TYLKO ODE MNIE..!!MAM NADZÓR PRZEZ RODZICÓW..!! I MÓWIĄ ,ŻE TO KOLEJNE MOJE JAKIEŚ WYDZIMISIE !! KUFFAAA!!! JAK TO SĄ CZYSTE BREDNIE..!!MUZYKA JEST TYM CO KOCHAM I TO CO MNIE TUTAJ TAK NAPRAWDĘ TRZYMA,MOGĘ PRZEZ NIĄ WYRAZIĆ EMOCJE..!!KOCHAM TO I NIE POZWOLĘ ABY MI TO W JAKIŚ SPOSÓB ODEBRANO..!!!Zaufałam osobie ,która po raz kolejny wystawiła mnie do wiaatru..!!!Czy tak na prawdę zasłużyła na moje zaufanie..?!! Nie sądzę..!!!Jest mi bardzo bliska ,bo wie o większości spraw które wokół mnie krążą zna praktycznie każdy element mojego życia ,ale jak bardzo mi na czymś zależy to powinna mnie wspierać,pomóc..;c A co się okazuje ?!! Mam do odkupienia bilet 2osobowy ,a ty mi w ostaniej chwili gadasz tak ,jasne rezerwuj bo drugiej szansy nie bd po czym okazuję się ,że mnie wystawiasz..!!! I z hukiem na mnie..!!! TO NIE JEST MOJA WINA ,ŻE NIE POTRAFISZ ZROBIĆ WIELU RZECZY NA TYM ŻYCIU..;////!!!! JESTEM WŚCIEKŁA NA CIEBIE!!! BO TO BYŁA JEDYNA SZANSA..!!! ŁGAŁAŚ MI PROSTO W OCZY MÓWIĄC "TAK TEZ ZALEŻY MI TAM BYĆ" ALE TO NIE PO RAZ PIERWSZY SIĘ NA CIEBIE ZAWIODŁAM DLA CIEBIE NAJLEPIEJ BYŁO TO ,ŻEBYŚ NIC NIE ROBIŁA, ZA NIC NIE MUSIAŁA PŁACIĆ TYLKO ABYM CI BILET WRĘCZYŁA DO RĘKI ZA MOJE CIĘŻKIE STARANIE W MOMENCIE KIEDY TY SIEDZISZ Z ZAŁOŻONYMI RĘKAMI I NIC NIE ROBISZ!!!!! TO KONIEC SŁYSZYSZ??!!Nie powtarzaj mi już nigdy ,że to nie twoja wina przecież nie bo ty jesteś święta ...;/ No chyba się pomyliłaś od samego początku wiedziałaś ,że ci nie pozwalają gdziekolwiek,dokądkolwiek jechać jeszcze ,że musiałabyś zapłacić za siebie bilet..!!Dopiero kiedy zadzwoniłam wczoraj wieczorem do ciebie to twoja mama wyjechała na mnie z rykiem "Co ja odwalam" SŁUCHAM???? Co ja niby odwalam Dziewczyna zauważ może co ty odwalasz..?? gdybym miała bilet a ciebie bym nie zabrała to wszyscy by do mnie burzyli cała rodzina przeciwko mnie..!!Bo tak zawsze jest..;ccc!!!Ale ty sama zadka nie ruszysz bo po co jak ja moge wszystko załatwić nie..?;c Jesteś perfidna i żałosna nigdy już o nic cie nie poproszę..!!Doskonale wiedziałaś jakie to jest dla mnie ważne w ostatniej chwili mi wysyłasz mamusie na awantury..;c Mam dość ciągłych oskarżeń bo na nie NIE ZASŁUGUJE !!!!Nie liczysz się z innymi z uczuciami wystarczy jak inni odwalą robotę za ciebie...Jasna zawsze łatwo powiedzieć " Ty masz większą kreatywność więc się postaraj a będziemy miały bilet" no właśnie mi każesz używać mojej kreatywności aby tobie było miło na żywo oglądać GALĘ..!!!A może nie przyszło ci do głowy zapytać o zdanie swoich rodziców ,a potem do mnie mówić że okey jedziemy bo mogę lub wiesz co sorki ,ale nie mogę jechać..To ty nawet nie pofatygowałaś mi cokolwiek z tego wytłumaczyć ja się staram a ty to masz głęboko w DUPIE!!! Więć ja od dnia dzisiejszego też mam ciebie w DUPIEEEE!!! KONIEC SŁYSZYSZ!!!! NIE BĘDĘ CIĄGLE ODWALAŁA CIEŻKĄ ROBOTĘ ,ŻEBY POTEM SŁUCHAĆ ,ŻE CO JA SOBIE ZNOWU WYMYŚLIŁAM..!!!Mam nadzieję ,że dojdzie do ciebie moja dzisiejsza notka i weźmiesz sobie te wszystkie żale i argumenty do serca i przemyślisz to co przez dłuższy okres mi robisz ,a potem może dojdziesz do wniosku ,że źle robisz i przyjdzie ci na odwagę mnie przeprosić!!!
To tyle co chciałam na dziś napisać co do wycieczki to nie pojechałam bo mam problemy z lewym okiem muszę zażywać kolejną porcję nowych antybiotyków,maści itp..;c Więc za ciekawie to nie jest + to że od kilkunastu dni boli mnie noga i nie mogę jej przesilać..;c więc wycieczka w góry przez lekarza została mi ZABRONIONA..;c !!Koszmar jakiś..;c(płacze)

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj sie wszystko sie ulozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tacy są ludzie - zawodzą. Niektórzy raz, niektórzy więcej...
    co do problemów z nogą - skądś to znam. Mam chore kolano, nie mogę jeździc na rowerze, rolkach, łyżwach, nartach, nie mogę biegac, skakac, nie powinnam chodzic po górach... Same wyrzeczenia, ale często je naginam dosc, tylko potem muszę cierpiec...

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE DO OBSERWATORÓW:)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)