Translate

czwartek, 26 maja 2011

Loveeeee,Loweeeeeee my life...

Dziękuje <3333333
Do dziś nie wierzę co się stało!!!
Jestem mega szczęśliwa!!!

Jestem mega z siebie dumna ,że się nie poddałam i walczyłam o swój cel.!!


Teraz wiem ,aby coś mieć musze coś najpierw stracić..


Kocham swoje życiee !!


Choć ostatnio miałam pod górę i musiała z wszystkiego rezygnować,


teraz wiem ,że było wartoo!! <33


Kilka słów objaśnień:



Jak czytaliście lub nie poprzednią notkę to można stwierdzić,iż




dosłownie z wszystkiego musiałam rezygnować bo..(zdrowie




ważniejsze ;c ) Nie umiałam się z tym pogodzić i cały czas




powtarzałam dlaczego ja?!właśnie ja?! Co ja komuś zrobiłam..?!




Ale teraz wiem i bardzo doceniam to co wydarzyło się wczoraj




to jak jasny promyk spadający z nieba ,gdy myślałam ,że gorzej




być nie może okazało się jednak ,że mój trud i praca oraz wysiłek




jaki od samego początku z siebie dawałam nie poszedł na marne ;)




Bardzo się z tego cieszę bo w końcu spełniło się moje marzenie nie




potrafię wyrazić jak wczoraj kiedy otrzymałam m@ila ,że tak




właśnie ja, dostaje bilet na EMA11 , rozpłakałam się i nie




umiałam



uwierzyć w to co przed chwilą odczytałam ,że bilet ma mi


do przekazania osobiście Honorata Skarbek "Honey". Tyle się


starałam ,aby zdobyć bilet próbowałam wszelakich sposobów ,ale


nic..;( Teraz wiem ,że wiara czyni mistrza!!! Jeśli czegoś pragniesz


to nie poddawaj się tak łatwo..;c Walcz o swoje marzenia wtedy


zawsze w jakimś stopniu ,choć mały ,ale zawsze możesz osiągnąć


oczekiwany sukces!!


Honey jest moja inspiracją dlaczego???!! Własnie dla tego ,że się


tak łatwo nie poddaje inni już po jednej porażce nie potrafią


się podźwignąć ,a ona właśnie potrafi.!!!Czasem krytyki które




otrzymuje są zupełnie nie na miejscu bo czy tak naprawdę znamy





Honey z życia codziennego..? No nie wydaje mi się ,większość jej




antyfanów to osoby które jej zupełnie nie znają a szukają dziury w




całym!! Taka niestety jest prawda..!!!Ludzie przez zazdrość




dojdziecie ,ale do ni kąt!!!Pewnie pojawią się pod ta notką




komentarze negatywne ,a licze również na komentarze pozytywne ;)






Teraz kiedy mam już ten bilet wiem ,że nie mogę patrzeć na

innych .Wiem ,że jeśli postawię sobie cel to sama muszę głęboko


do niego dążyć..




Buziaki ;**

6 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie już jestem w twoich obserwatorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czyta takie pozytywne posty:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi to słyszeć ;)
    Wydusiłam z siebie całą prawdę ;)
    Buziaki ;) ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. no Honorata jest dla wielu ludzi inspiracją :) ja prowadzę bloga o niej www.honoratas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)