Translate

piątek, 27 maja 2011

New Pictures...! ;)

Cześć wszystkim...;) Jak oceniacie mój nowy nagłówek?Postanowiłam go zmienić ,ponieważ lubię kiedy nadchodzą zmiany nie tylko w moim życiu ,ale również tutaj na blogu. ^^
Kochani jestem mega podziwu ,że od wczoraj podglądało mnie aż 200 osób (wyświetleń ) liczba nadal rośnie ;)) jestem bardzo wdzięczna osobą ,które czytają oraz komentują mój blog Very ,Very Thank You !!!!!!!!! Mam wsparcie u was za które bardzo dziękuje <3.

Niekiedy możemy stwierdzać fakty lub też do nich się zupełnie nie przyznawać ,że popełniamy błędy ,ale przewaga ludzi na tym świecie to właśnie osoby ,które właśnie przez te błędy uczą się życia Doceniając Go!!!!.Życie może uczyć wiele ,jednak tylko my, nasza osoba potrafi powiedzieć "STOP" Nikt ani za nas ,ani za kogokolwiek nie może podejmować decyzji..!! Prawdziwa wiara w to co się kocha prowadzi do wyznaczonego celu.!!Każdy ma prawo dodać kilka słów ,ale nie przesadzając!!Tak jednak można nazwać słowa krytyki..

Nie umiem zrozumieć ,dlaczego osoby ,które zupełnie nie znają faktu próbują za wszelką cenę kogoś zbłaźnić??!! Po co to ?!! Nikt nie zabrania wyrażania swojej opinii ,ale czy to pozytywna ,czy też negatywna strona za nim postanowisz coś zrobić to przemyśl od początku do końca czy to co chcesz powiedzieć lub też napisać ma jakikolwiek sens i czy to komuś pomoże!!Lub też zaszkodzi..
Ale sami doskonale wiemy ,że jeśli właśnie na naszą osobę padły by słowa krytyki ,takie jakie chcieliśmy wyrazić danej osobie to było by nam wprost mega przykro bo tak na prawdę tylko ty znasz w 100% swoją osobę,swoje tajemnice o których cicho na zewnątrz i nikt nie może cie o to posądzać!!!Ale nie na miejscu było by właśnie ,gdyby osoby ,które zupełnie cię nie znają krytykowałyby ciebie o coś o czym nie mają zielonego pojęcia..!!

A teraz coś innego, (milszego) ;))

W lewym górnym rogu możecie głosować w sądzie .który nagłówek bardziej Tobie przypadł do gustu ;)

Jeszcze jedna ważna sprawa..!!!

To własnie jutro mija okrągły ROK jak prowadzę bloga !! ;) Jeszcze raz chciałabym podziękować osobą ,które wchodziły na mój blog,które go czytały oraz komentowały wyrażając swoją opinię na dany temat..Zdarzały się krytyki ŻYCIE JEDNAK NIE POLEGA TYLKO NA SAMYCH POCHWAŁACH PRAWDA??!! ;) To wasza zasługa ,że liczba odwiedzin jest taka jaka jest i za która chciałabym po raz kolejny z resztą (ale co mi tam xD) Głęboko podziękować <33 ;)

Dokładnie 28 Maja 2010 roku wszystko się zaczęło (Walczyłam o swoje marzenia)
Nie osiągnęłam jeszcze jednak wymierzonego celu,ale przez ten okrągły rok nauczyłam się wielu rzeczy o których nie miałam zielonego pojęcia teraz wiem ,że jeśli chce coś osiągnąć to muszę na to ciężko zapracować,docenić to co mam i starać jak tylko się da by było jeszcze lepiej..!! Głęboko w to wierzę!!! ;)
W środę (25 Maja 2011r) pojawił się mały jasny promyk na (Spełnienie marzeń).

Zawsze czerpałam i nadal czerpie inspiracje z muzyki ,każdy typ muzyki coś za sobą niesie jakąś przygodę , coś niesamowitego..Dla kogoś muzyka to tylko melodia lecąca co poranek w radiu ,jednak dla mnie jest czymś na prawdę ważnym w życiu..

Dlatego głęboko wierzę ,że w końcu osiągnę swój cel WAŻNA JEST WIARA!!
Ale właśnie 25 maja 2011r. Kiedy dowiedziałam się przez m@ila ,że dostaje bilet na EMA11 to tak jakby otworzyły mi się drzwi na marzenia..Dla każdej osoby która czerpie inspirację z muzyki i ich wykonawców wie ,że uczestniczenie w takie gali niesie za sobą DUŻĄ NAUKĘ PRZEZ KTÓRA MOŻEMY SIĘ WIELE NAUCZYĆ.

Nie wiem jak jeszcze mogę za to dziękować..
Wiem tyle ,że jeśli czegoś bardzo pragniesz ,nie poddawaj się tak łatwo,nawet jak nie widzisz już jakiegokolwiek koła ratunkowego to i tak się nie poddawaj..!!


Dziękuje bardzo za ten okrągły rok z Wami..!!

(Dziś piszę notkę choć to dopiero jutro są urodziny mojego bloga.ponieważ jutro własnie ten dzień w którym będę mogła poczuć muzykę na żywo na EMA11 Dzięki Honoracie Skarbek za którą trzymam kciuki za jutrzejszy jej (na żywo) występ!!)

Buziaki ;***

PS.Postaram podzielić się razem z wami zdjęciami oraz przeżyciami z jutrzejszego dnia. ;)




7 komentarzy:

  1. WSPANIAŁY MOŻE TEŻ BYŚ MI TAKI ZROBIŁA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Tobą w 100% bo przecież nikt nas nie zna tak dobrze jak my siebie sami ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :d bede wpadac czesciej zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://vouge-nacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny blog ;)
    Mądre słowa, perfekcyjna grafika ;)
    Jedyne, do czego się przyczepię, to ortografia ;)
    Prawdopodobnie sprawdzałaś programem, ale słów typu osobą (zamiast osobom) i sądzie (zamiast sądzie) nie poprawi...
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny blog ;)
    zapraszam do mnie :
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;)
    zapraszam na mój ;) :
    http://lulu-n-fashion-blog.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo za komentarze i również (anonim) ,że stwierdza jakie robie błędy ortograficzne..;d heh^^ Szczerze powiedziawszy pisząc długą notkę nie zwraca się uwagi na ortografię ,ale dziękuje za upomnienie postaram się następnym razem poprawić ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)