Translate

niedziela, 1 maja 2011

No to mamy Maj..! ;)

Choć dziś jest pierwszy dzień maja to pogoda koszmarna ;c ! Leje ,leje i jeszcze raz leje nie wiem jak jest u was ,ale u mnie właśnie tak.. ;c ,a zapowiadało się już że bd tak fajnie a tu pyk zmiana pogody o 180 stopni.. ;c !!
Dziś byłam na komunii mojego kuzyna Michała ! ;) I muszę stwierdzić fakt ,że chyba przesadziłam jeśli chodzi o jedzenie..! ;c Było jak najbardziej smaczne ,ale podawane w dosyć dużych ilościach,każdego posiłku choć kąsek trzeba było spróbować. Lubie smakować różnych nowych potraw choć w małych ilościach bo zazwyczaj to dużo nie jadam,ale zawsze staram się poczęstować w miarę moich możliwości wszystkim po trochu.. ;).Ale mogę teraz stwierdzić ,ze jestem pojedzona chyba za czasy bleee ;c nie lubię tak.. ;c Aktualnie siedzę w domu i jestem mega zmęczona jednak takie siedzenie przy stole i zajadanie się pysznymi smakołykami nie jest dobre;;c ,lecz wyczerpujące..
Okey ja zmykam się kąpać i spać ;) także Dobranoc.. ;)

PS. I notka w nowy miesiąc ;d wow ;D szybka jestem..! ;d xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)