Translate

wtorek, 31 maja 2011

Robert M & Fan's - Love



Świetna jest ta muzyka!!! :D Cholernie mi przypomina wakacje ,które już niebawem się zaczną..:D:D
Mmmm..!! Love It ; ** <33



Jutro napiszę coś więcej oraz w końcu pojawią się jakieś zdjęcia z EMA11
(Nie mogłam ich dziś ani wcześniej zgrać bo coś stało się z moim kabelkiem ;c nie umiałam go znaleźć ;c
,ale na całe szczęście już się znalazł ,także jutro zgram je na komputer i wrzucę coś tutaj..;) )

Wgl w moje ręce dziś wpadła przecudna gitara,którą już od roku miałam zamiar kupić ;d mega się cieszę ,że mój tata nie dał mi do zastanowienia i podjął decyzję ,że pojedziemy i razem ją wybierzemy..;d
Ponieważ ,gdyby mój tata nie podjął by szybko decyzji,że ma czas i może ze mną pojechać ją kupić to za kasę którą dostałam na bierzmowanie kupiłabym sobie jakieś ubrania,dodatki,buty...

Ale z gitary jestem na prawdę bardzo zadowolona bo w końcu nauczę się na niej grać oraz nie będę miała problemu grać melodię do własnej piosenki ; )

Dobranoc..!!

PS.Jutro pobudka o 5:00 rano..;c I kolejne badania (oko ) mam nadzieję ,że przyjadę do domu ze słowami : "Tak,będę mogła w końcu nosić soczewki.."..Jestem pozytywnie nastawiona.. ;)


2 komentarze:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)