Translate

piątek, 6 maja 2011

Summary of the Month.. ! ;)

Jest 6 dzień maja a ja dopiero teraz znalazłam czas by podsumować poprzedni miesiąc ;)
Otóż można zauważyć iż w minionym miesiącu w "kwietniu" udało mi się wpisać aż 28 wpisów co mnie bardzo a nawet mega cieszy ponieważ z takiej małej analizy można wywnioskować że jednak notki były częste niż te co były kiedyś. Najmniejszym wpisem to 1 wpis na miesiąc ,więc jednak rezultaty widać co mnie pozytywnie zaskakuje ;)

Tytuły wpisów :
(zaczynając od końca )
;)

1. =]

2.=]

10.Casting Gloss..! :)

13.ti feat christina aguilera - castle walls

28.WTOREK, 26 KWIETNIA 2011

29.loooong WeekenD !! Yeah..! ;d

30.SOBOTA, 30 KWIETNIA 2011

Coś mi o dwie notki za duzo wyskoczyło wydaje mi się że mozlie ze niektóre posty sa

dodawana bez nagłowka zaznaczone własnie takim szrym paskiem jaki teraz jest

zaznaczony cały tekst ;)

podsumowując kilkoma zdaniami to wszystko mogę powiedzieć że dużo rzeczy się

działo
;).Mogłam zwiedzić Warszawę bo nigdy niestety tej okazji nie miałam ;c

jak również zakwalifikowałam się do ćwierćfinału "casting models" więc przeżycia jak

najbardziej pozytywne ;)

Dziękuje za wszystko ;)

Buziaki ;**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)