Translate

poniedziałek, 2 maja 2011

W końcu się rozpogadza.. ;)Co mnie bardzo cieszy ,choć mam teraz mega dużo obowiązków co sprowadza się do pracy niżeli do odpoczynku,ale jakoś dam rade miejmy tylko taką nadzieję ;)
Dziś miałam się uczyć z fizyki lub historii ,ale tak mnie głowa boli ,że z materiałem stoję w miejscu chyba zażyję sobie jakąś tabletkę bo czuje się koszmarnie ;c boli mnie głowa ,brzuch i jest mi zimno. ;c Nie chce być chora..;c ;/ale na to wszystko wskazuje ;c !

MAM DO WAS MEGA WAŻNĄ SPRAWĘ MIANOWICIE CZY WIECIE GDZIE I ZA ILE MOŻNA KUPIĆ BILET NA ESKA MUSIC AWARTS 2011 ,KTÓRY MA SIĘ ODBYĆ W KATOWICKIM SPODKU ?!


Bardzo mi zależy tam być ,aczkolwiek nigdzie nie można znaleźć jakiś informacji na temat tego gdzie i w jakiej cenie są bilety ;c
albo to ja cały czas omijam tą stronę i nie umiem tego znaleźć ;c


...

2 komentarze:

  1. na music eska awarts nie ma już raczej biletów. to jest już za trzy tygodnie wiec gdzie ty chcesz jeszcze kupic jakis bilet? ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilety są ;) !!Aczkolwiek dostępne też tyllko w małych ilościach w necie jak i w samych Katowicach ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)