Translate

piątek, 20 maja 2011

WeekenD ;d

Cześć..!!! ;) Co tam u was?!U mnie jakoś tak normalnie.. Dobrze ,że zaczął się już weekend bo ,aż szkoda w taką pogodę siedzieć w szkolnej sali..;c.Weeks i burza;c fajnie się zapowiada..Aczkolwiek może wróci do nas słońce..! MUSI..!! hehe..!
Na przyszły tydzień zapowiada się dużo planów,mianowicie wycieczka 3 dniowa z nimi..!! ;** ;) Bardzo bym chciała w niej uczestniczyć bo na moje szczęście i pech nie byłam na żadnej wycieczce w gim..;c CZemu..?! Bo zawsze było coś nie tak (klasa) ;c tym razem musi się już udać..!!W końcu to ostania szansa ,aż płakać mi się chce że od września już ich nie będzie..;c Ale rozpoczyna się kolejny etap w życiu z którym trzeba się uporać..!!!Zapraszam na mojego fbl ;) -(Nowe zdjęcie)-klik


Możecie zadawać mi pytania!!!

Buziaki = *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)