Translate

czwartek, 5 maja 2011

Witam was..!!! Dziś już druga notka tego dnia ;) Co mnie mega cieszy ,że mam choć chwilę czasu by być tutaj aktywna ;) .Kochani mam pewny plan dotyczący dodawania notek pod koniec każdego miesiąca ,chciałabym poświęcić pod koniec każdego miesiąca takie posumowanie go jakie notki zamieszczałam ,co w skrócie się działo i co się zmieniło lub przytrafiło. Co o tym myślicie.?!
Oczywiście czy takie coś powstanie mogę zadecydować osobiście ;) Jednak wydaje mi się że bd to dość dobry pomysł ,ponieważ w chwilach w których potrzebuje się tak odłączyć od świata lubię wchodzić na mojego bloga i po prostu czytać go od początku jego założenia, aż do ostatniej notki. ;)
Także wydaje mi się że pomysł jak najbardziej fajny..?hm..?!

Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to miałam w planach iść do szkoły ,lecz wyszło jak wyszło ,czyli zaspałam. ;c A dokładniej to mój kochany brat obudził mnie przed 7:00 ,ale wspomniałam mu że mam na 2 lekcje dopiero więc mogłam sobie pozwolić na przedłużeniu snu o 40 minut.Jak dla mnie w wczesny poranek to dosyć dużo czasu ,aby sobie o te kilka minut dłużej pospać, jednak mój kochany brat wychodząc z domu z myślą ,że od godziny 9:00 zaczyna pisać MATURĘ z MATEMATYKI w siłą woli sobie o mnie zapomniał że miał mnie przed wyjściem przebudzić abym stała do szkoły .;c Jednak zapomniał i spałam aż mój kochany piesek nie zaczął rano szczekać wtedy się przebudziłam i spojrzałam na telefon ,a było już po 2 lekcji więc nie opłacało mi sie kompletnie 1h szykować do szkoły i na 2 lekcje tylko do szkoły więc zostałam w domu jednak rano kiedy się obudziłam i spojrzałam w lustro byłam rozpalona i miałam gorączkę ,także tez dobrze się stało że nie poszłam do szkoły..

Okey ide bo od 7 minut leci już PM hih ;p Paaa ; *


POWODZENIA MATURZYSTĄ !!!


1 komentarz:

Mile widziane komentarze , jeśli spodobał ci się blog dodaj Go do OBSERWACJI , Ja odwdzięcze się tym samy.. ;-)